فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ؛

قدرت، عزت و افتخار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

فرمانده سپاه ناحیه خاتم خاطر نشان کرد: امروزقدرت و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات نظامی و مذاکرات نظامی نیست بلکه قدرت، عزت و افتخار ایران اسلامی به برکت خون شهداء گرانقدر این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۵۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،دومین جلسه هماهنگی یادواره شهدای آبروی محله، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و جمعی از مسئولین مربوطه در محل حوزه امام علی علیه السلام برگزار شد.
در این جلسه ابتدا محمد دهقان هراتی فرمانده حوزه امام علی(ع) مصوبات جلسه قبل را یاد آور شد و خواستار همکاری کلیه مسئولان و ادارات ذی ربط جهت برگزاری این یادواره شد.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری افزود: امروز تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است که ستون این انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن عدم تبعیت از دشمن و جهاد کبیر است و به حمد خدا امروز بسیج با روحیه صراحت و شجاعت، پرچمدار جهاد کبیر در نظام جمهوری اسلامی است .

سرهنگ آزادی نژاد با بیان جایگاه والای شهداء خاطر نشان کرد: امروزقدرت و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات نظامی و مذاکرات نظامی نیست بلکه قدرت، عزت و افتخار ایران اسلامی به برکت خون شهداء گرانقدر این مرز و بوم است و شهادت بالاترین افتخاری است که بر سینه یک خانواده مغزز شهید نصب می شود .

فرمانده سپاه ناحیه خاتم با تاکید بر ضرورت اکرام شهداء و ایثارگران و خانواده های معزز این عزیزان اظهار داشت: امروز حضور در میان این خانواده های معزز وظیفه همه مسئولین است و همه مسئولین باید افتخار کنند که خدمت گزار این عزیزان که عزیز ترین سرمایه خود را در راه عزت و اقتدار این نظام تقدیم کرده اند باشند.
در پایان نیز مقرر شد یادواره شهدای آبروی محله روز 21 بهمن مقابل منزل شهید والامقام سردار حسین یزدانی و همچنین یادواره شهدای محله هادی آباد نیز همان شب در محل مسجد هادی آباد با حضور سخنران کشوری برگزار گردد.
گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه خاتم، فرمانده حوزه امام علی(ع)، نماینده ولی فقیه در ناحیه خاتم، فرمانده حوزه اداری کارمندی خاتم، رئیس اداره راهداری شهرستان خاتم، نماینده فرمانداری؛ نماینده بنیاد شهید ونماینده شورای شهر از مدعوین جلسه بودند.




ارسال نظرات
آخرین اخبار