خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود در آیین روز قشر بسیج پیشکسوتان با حضور جمعی از پیشکسوتان در حسینیه ثارالله این ناحیه، گفت: استکبار جهانی با تحریک اذهان عمومی علیه انقلاب اسلامی، به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۴۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: استکبار جهانی نمی داند رهبر فرزانه انقلاب سربازان گمنامی دارد که حاضرند خون خود را در راه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی فدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: در مقابل قدرت امریکا که روز به روز به انحلال می رود، انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفت کرده و بر عزت و عظمتش افزوده می شود.
تقی پور تاکید کرد: برای زنده نگه داشتن انقلاب باید جان ناقابل خود را در راه انقلاب و اسلام و رهبری فدا کرد تا این درخت تناور توسط رهبر فرزانه انقلاب به صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) تحویل داده شود.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمن را کور کرده، اصلی ترین وظیفه سپاه را حفظ دستاوردهای انقلاب و حل مشکلات مردم دانست.
فرمانده سپاه هشترود در پایان سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: نباید به دشمن چشم دوخت، بلکه برای نیازهای داخلی باید روی پای خود ایستاده و طبق فرمایش امام خامنه ای(مدظله العالی) به منابع داخلی متکی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها