گلزار معطر شهدای انقلاب اسلامی شهرستان سنندج و سراسر استان کردستان با حضور مردم و مسئولین غباروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ظهر امروز گلزار مطهر شهدای انقلاب در سراسر استان کردستان میزبان مردم شهید پرور استان بودند.
 
 
امروز پنج شنبه در سومین روز از دهه مبارک فجر مردم استان کردستان در مهمانی معنوی و عرفانی شهدا حضور پیدا کردند و با آرمان های امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدا در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.
 
 
سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم یادوراه شهدای انقلاب اسلامی و غباروبی و عطر افشانی گلزار معطر شهدای  بهشت محمدی شهرستان سنندج ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر یاد و خاطره هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد و 5 هزار و 400 شهید استان کردستان؛ سرزمین مجاهدت های خاموش را گرامی داشت.
 
 
 
 
وی با بیان اینکه هر ملت و امتی هویت و شخصیت خود را در طول تاریخ می سازد،دهه فجر راجلوه ای از عظمت انقلاب برگرفته از انقلاب صدر اسلام عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر اساس جهان بینی الهی و قرآنی با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید؛ انقلابی که به اعتراف اندیشمندان و دولتمردان سابق و جدید آمریکا نه تنها توانست یک حکومت طاغوت را براندازد بلکه زلزله و تحولی بزرگ در جهان بوجود آورد.
 

 
 
 
در ابتدای مراسم نیز که با حضور مردم؛مسئولین؛ فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان همراه بود، پیام حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید توسط مرادی مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سنندج قرائت شد.
 
 
ارسال نظرات