خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان، دستاوردهای انقلاب اسلامی را غیرقابل احصا، غیر قابل شمارش و غیرقابل انکار دانست.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۲۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد انقلاب اسلامی را از رویدادهای مهم جهانی در قرن اخیر عنوان و بیان کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر آثار و دستاوردهای مختلف و متنوع داخلی، تاثیرات عمیق و گسترده ای در ابعاد مختلف در تغییر و تحولات منطقه ای، فرامنطقه ای و بین المللی داشته است.

وی گسترش اسلام سیاسی و اثبات غیرقابل تفکیک بودن دین و سیاست از هم، بیداری ملت های مظلوم جهان و راه اندازی جنبش جهانی ضداستکباری و ضداستبدادی و احیا و گسترش تشیع در جهان را از جمله برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جهانی برشمرد.

حجت الاسلام امیرنژاد افزود: ملت ایران باید قدردان ولایت فقیه، نظام و انقلاب بوده و با هوشیای و بصیرت در مقابل توطئه ها و دشمنی های دشمنان اسلام و انقلاب، در همه حال با حفظ وحدت و یکپارچگی مدافع این دستاورد بزرگ باشند.

 

آیین گلباران و غبارروبی مزار شهدای میانه با حضور بیش از 300 نفر از بسیجیان، مردم و مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها