خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در عجب شیر:

امریکا دشمن درجه یک و همچنان شیطان بزرگ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع کارکنان بسیجی ادرات و جمعی از پرستاران و پرسنل بیمارستان امام خمینی عجب شیر با تبریک دهه فجر و روز پرستار گفت: به فرموده امام راحل امریکا همچنان شیطان بزرگ و ریشه همه بدبختی ها و مشکلات در سرتاسر عالم همین شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۲۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با گسترده خواندن دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی افزود: با وجود همه توطئه ها، فتنه ها، تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی از آغاز انقلاب تاکنون نه تنها انقلاب اسلامی متوقف نشده بلکه دست آوردهای انقلاب ،قدرت نفوذ و الگو دهی آن افزایش یافته است.
وی تجربه سی و هشت ساله حکومت داری بر پایه و محور ولی فقیه را از افتخارات انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: پیشرفت های کشور در همه عرصه ها و زمینه های مختلف و قدرت بازدارندگی کشور در سایه ولی فقیه روز به روز افزایش یافته است.

حجت الاسلام کاملی فر رمز بقای نظام اسلامی را همان رمز پیروزی انقلاب دانست و افزود: خود باوری، اعتماد به نفس و شعار ما می توانیم فرمول شماره یک امام راحل بود و پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن در سایه همین خودباوری محقق شده و در هر زمینه ای به کمک بیگانگان چشم دوختیم عقب گرد و ناکامی به همراه داشته است.

وی اتکا به داخل، وحدت کلمه و اتحاد همه اقشار جامعه، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و پشتیبان ولایت فقیه بودن را از توصیه های امام راحل عنوان و بیان کرد: استمرار و بقای نظام اسلامی در سایه عمل و پایبندی به همین فرامین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: جریان مرموزی به دنبال آسیب پذیر نشان دادن و کوچک کردن نقاط قوت نظام بوده و درصدد معرفی کردن استکبار جهانی به عنوان فرشته نجات است که باید هوشیاری خود را حفظ کرده و پشتیبان نسخه مطمئن و خطا ناپذیر ولایت مطلقه فقیه باشم تا نقشه های دشمنان نقش برآب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها