مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اکران 16 فیلم در جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و اظهار کرد: روزانه دو فیلم در چهار سانس به پرده نمایش می‌رود.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد کارگران  در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در استان با اشاره به برگزاری سی و پنجمین جشنوار‌ه بین‌المللی فیلم فجر در کشور، گفت: در راستای عدالت فرهنگی در سال جاری در تمامی استان‌های کشور فیلم‌های این جشنواره اکران می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار 240 میلیونی برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان، افزود: جشنواره فیلم فجر در استان از 14 تا 21 بهمن‌ماه جاری در سینما بهمن شهرکرد برگزار می‌شود.

کارگران از اکران 16 فیلم در جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و اظهار کرد: روزانه دو فیلم در چهار سانس به پرده نمایش می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره از هفت تا 11 بهمن‌ماه جاری اشاره کرد و گفت: استقبال مناسبی از بلیت فروشی اینترنتی صورت نگرفته است و امیدواریم استقبال از جشنواره در گیشه‌ها خوب باشد.

وی تصریح کرد: سانسهای جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن شهرکرد روزانه در چهار ساعت 15، 17، 19 و 20 خواهد بود.

کارگران قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر را هشت هزار تومان و به صورت بسته‌ای شش هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ عمومی در استان‌ها برگزار می‌شود.

ارسال نظرات