خبرهای داغ:
آیین توديع و معارفه مدیر کل و سرپرست جدید اداره کل راه آهن شمالشرق (1)برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۶۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان سرپرست جدید راه آهن شمالشرق (1) معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن پارمیس راه آهن شاهرود برگزار شد، خدایی قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد امام راحل و شهدا اظهار کرد: راه آهن شمالشرق(۱) در حال حاضر یکی از ناحیه های بسیار مهم راه آهن کشور است که توانسته از نظر حمل بار و مسافر به درآمد زایی برسد که این موضوع حتی در تهران و خراسان نیز مشاهده نمی شود و نشان از اهمیت کار در این حوزه می باشد.

خدایی افزود: باوجود تمام مشکلات بوجود آمده همچنان راه آهن ایمن ترین راه حمل و نقل و سریع ترین راه بعد از هواپیما است و خوشحالیم که بگوییم از سوی دیگر ۵۰ درصد مسافران راه آهن زائران حضرت امام رضا (ع) هستند .

قائم مقام راه آهن کشور تاکید کرد: دولت نگاه ویژه ای به حمل و نقل ناوگان ریلی داشته و این مقوله ای است که در دیگر برنامه های توسعه دیده نمی شود و مهمتر آن که سرعت در رسیدن، ارزانی و ایمنی سه مزیت حمل و نقل ریلی است.  .

وی ابراز کرد: مدیران کل مناطق راه آهن شاید در زمره مظلوم ترین مدیران کشور هستند چرا که در حیطه مستقیم با حمل و نقل و تلاش برای سلامت سفرها و جان مردم فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها