خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه مبارک فجر

برگزاری مراسم جشن انقلاب در محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج) شاهرود+تصاویر

در بزرگداشت ایام الله دهه فجر، مراسم بزرگداشتی در مسجد امام حسین(ع) محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۵۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) و پایگاه های بسیج خواهران و برادران و شورای محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج)، مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم بویژه امام جمعه و جانشین نیروی انتظامی و رئیس دانشکده علوم قرآنی و رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان سمنان و شهرستان شاهرود در مسجد امام حسین(ع) این شهرک شاهرود برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود در سخنانی با تقدیر از برگزاری این مراسم از دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد و اشاره به برنامه های مختلف در این دهه گفت: در شب میلاد حضرت زینب(س) برنامه های مختلفی در سطح شهر شاهرود و شهرستان اجرا می شود و امیدواریم همه مردم در این محافل شرکت کنند.

وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن،یادواره شهدای شهرک شهید رجایی و جشن بزرگ حضرت زینب در مسجد زینبیه شاهرود و جشن شهرداری شاهرود در تالار شقایق های شاهرود از جمله این برنامه هاست که همه مردم حضور فعال خواهند داشت.

حجت الاسلام افضلی، پدر شهید و امام جماعت مسجد امام حسین(ع) محله اسلامی ولیعصر(عج) نیز در سخنانی با بیان اینکه اینجا با جمعیت 20 هزار نفری شهرک نیست و شهر است با خیرمقدم به کلیه شرکت کنندگان و تقدیر از دست اندرکاران برای برگزاری این مراسم اظهار کرد: انقلاب ما از سه ضلع مردم،رهبری و دین تشکیل شده است و تا ما هستیم 22 بهمن ماه و حماسه ها خواهد بود و اینها در تاریخ ما ماندگار است.

وی افزود: دشمن گزینه های روی میز را بیان می کند و اوباما و دنباله او ترامپ تاکید بر این موضوع دارند اما این گزینه ها وجود خارجی ندارد و فقط در حرف است و ملت ما به خوبی می داند و شک به دل راه نداده و محکم و استوار ایستاده و پیروز است.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص حفظ انقلاب و تبعیت از ولایت مطالبی بیان کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها