معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه‌بر انجام مأموریت‌های آموزشی، حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد و بین‌المللی دارد که همه این موفقیت‌ها در سایه توجه به امر تربیت و آموزش نیروهای مسلح ما بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۴۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، امیر سرتیپ سیدمحمد باقری، معاون تربیت و آموزش ستادکل نیرهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئتی عالی رتبه از فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا بازدید کرد.

وی با حضور در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و تحت آموزش ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارکه فجر در هر سال یاد آور رشادت‌ها و فداکاری شهیدان والامقامی است که با لبیک به ولی امر زمان خود حضرت امام خمینی(ره) آن حماسه بزرگ را آفریدند.

امیر سرتیپ باقری با اشاره به نقش ارزنده و تاریخی بدنه مؤمن ارتش در همراهی با حضرت امام و مردم گفت: ارتش اولین یگانی بود که به حمایت از امام و انقلاب برخواست و در زمان ورود تاریخی رهبر فقید نظام اسلامی در 12 بهمن 57، ایشان توسط  هلی کوپتر ارتش به بهشت زهراء منتقل شدند و این نشاندهنده حضور بدنه ولایی و مؤمن ارتش در کنار انقلاب است.

معاون تربیت و آموزش ستادکل نیروهای مسلح افزود: سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه‌ای گرانبها برای ایستادگی و اتکاء به توان داخلی برای پیشرفت و تعالی بود که الحمدالله شاهد پیشرفت‌های بسیاری زیادی بوده‌ایم و امروز ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه‌بر انجام مأموریت‌های آموزشی، حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد و بین‌المللی دارد که همه این موفقیت‌ها در سایه توجه به امر تربیت و آموزش نیروهای مسلح ما بوده است.

وی تصریح کرد: اینکه ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور چند ماهه در اقیانوس‌ها و دریاهای بین‌المللی به انجام مأموریت می‌پردازد، جای بسی افتخار است چراکه علاوه بر حراست از منافع اقتصادی کشور، پیام صلح و نوع دوستی ملت ایران را به تمام کشورهای دنیا  می‌رساند.

امیر سرتیپ باقری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش بعنوان یک نیروی تخصصی و آموزشی همواره به امر آموزش توجه ویژه‌ای داشته و فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) بعنوان یکی از مراکز مهم آموزشی نقش بسیارارزنده‌ای در تحقق اهداف نیروی دریایی ارتش دارد و جوانان این فرماندهی آینده سازان نیروی دریایی ارتش هستند.

وی بر نقش تربیت و آموزش در تحقق نیروی انسانی کارآمد تأکید کرد و افزود: نیروی انسانی مؤمن و متخصص  محور کار در نیروی دریایی ارتش است است و لازمه دستیابی به آن توجه به امور معنوی و افزایش روحیه سلحشوری و همچنین ارتقای علمی و آموزشی بر اساس علم روز دنیا است.

ارسال نظرات