مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

باشگاه های ورزشی یاریگر مددجویان باشند

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تیم های فوتبال تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز همچون باشگاه های سپاهان و ذوب آهن اصفهان کمیته امداد استان را در خدمت رسانی به مددجویان کمک کنند.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۳۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی تاکید کرد: همانطور که طبقه فقیر جامعه دین خود را به ورزش ادا می کنند، ورزشکاران و از همه مهم تر باشگاه های ورزشی نیز به این فقرا و نیازمندان کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک های مردمی جمع آوری شده توسط کمیته امداد استان صرفا برای نیازمندان هزینه می شود، خاطرنشان کرد: باید به مناطق محروم استان بیش از پیش توجه و رسیدگی کنیم و آنچه که مورد نیاز قشر محروم است.

کلامی با اشاره به رویکردهای جدید کمیته امداد در حوزه فرهنگی، بیان کرد: موضوعات فرهنگی دغدغه اساسی این نهاد است و ما انتظار داریم که ارگان های فرهنگی استان در این موضوع کمیته امداد را یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: فقرای جامعه باید احساس کنند که ورزشکاران درد و رنج های آنها را درک می کنند و همیشه کمک حال آنان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: افتتاح 173 واحد مسکونی، اجرای 552 طرح اشتغالزایی و خودکفایی، اهدای 464 جهیزیه برای نوعروسان و اعطای وام کارگشایی برای یک هزار مددجو از مهم ترین برنامه های این نهاد در دهه فجر امسال است.

کلامی با اشاره به در پیش بودن مراسم جشن نیکوکاری، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته مردم خیر استان به ویژه ورزشکاران در آستانه سال نو با شرکت پرشور در جشن نیکوکاری که طی روزهای 18،19 و 20 اسفند ماه امسال برگزار می شود لبخند شادی بر لبان نیازمندان خواهند نشاند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد اولین مولود فکری امام راحل(ره) بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود،افزود: این نهاد بزرگترین نهاد خیریه ای است که حضرت امام(ره) برای کمک به فقرا آن را تاسیس کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار