مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: امسال 380 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان سیروان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،"احمد اورنگ"، فرمانده سپاه ناحیه سیروان اظهار کرد: امسال 380 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان سیروان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 23 طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با این تسهیلات اجرا شده است، افزود: این تسهیلات در عرصه های پرورش زنبور عسل، صنایع بسته بندی و تبدیلی، صنایع دستی، پرورش بلدرچین، پرورش قارچ و کشت زعفران پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات در شهرستان برای 34 نفر به صورت مستقیم و 70 نفر به صورت غیرمستقم اشتغالزایی شده و این افراد توانسته‌اند با راه‌اندازی این طرح هایتولیدی و زودبازده زمینه درآمدزایی و اشتغال برای خود را فراهم کنند.

اقتصاد مقاومتی توطئه های اقتصادی دشمنان را خنثی می کند

اورنگ با بیان اینکه شهرستان سیروان توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای پیشبرد اهداف و فرمایشات مقام معظم رهبری برای کسانی که دارای شرایط لازم هستند ارائه ‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان تصریح کرد: یکی از راه هایی که می تواند در توسعه، پیشرفت و ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته باشد استفاده بهینه از امکانات موجود و توانمندی های داخلی است.

اورنگ ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال و محرومیتزدایی نقش موثری دارد و توطئه های اقتصادی و فشارهای دشمنان را خنثی می کند.

وی با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی موجب خود کفایی و بی نیاز شدن کشور از دنیای غرب می شود، گفت: فعالان اقتصاد و تولید می توانند در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی وارد میدان کار و تلاش شوند.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان افزود: امروز جوانان زیادی هستند که عزم خود را جزم کرده و با گرفتن تسهیلات مورد نیاز معنای واقعی اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی ها را به منصه ظهور گذاشته اند.

ارسال نظرات