یادواره شهدای آبروی کوچه ها، افتخار محله در روستای کلی کلی از توابع بخش کارزان شهرستان سیروان با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جمع کثیری از مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای آبروی کوچه ها، افتخار محله در روستای کلی کلی از توابع بخش کارزان شهرستان سیروان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، امام جمعه و فرماندار سیروان، جمعی از مسئولان محلی و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

عبدالحسین موسی خانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارزان در این آیینبا اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: ‌اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس است.

وی یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

موسی خانی خانواده‌های معظم شهدا را یکی از افتخارات بزرگ و سرمایه‌های ملی برای کشورمان دانست و تصریح کرد:‌ این خانواده‌ها با تقدیم فرزندانشان در راه انقلاب درس بزرگی را به ما دادند که باید در تمام زندگی خود این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیروانبا گرامیداشت یاد و خاطره 29 شهید والامقام روستای کلی کلی افزود: بخش کارزان نقش بسیار اساسی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی داشته و این بخش مهد رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار