فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون جبهۀ مقاومت عنوان داشت: جنگ امروز ما در عراق و سوریه یک جنگ ایدئولوژیکی و دینی است و ما از دین و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی در سوریه و عراق در مقابل جبهه کفر و ارتجاع و صهیونیزم دفاع می کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار علی صلاحی در یادوارۀ شهدای «مدافع حریم تا حرم» که به همت حوزۀ مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاه ناحیه بردسکن در محل هیئت علمدار کربلا شهرستان برگزار شد، طی سخنانی به حماسه شهیدان در زمان هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم در سوریه و عراق  پرداخت.
 
وی گفت: تفاوتی بین نسل جنگ و نسل امروز جوان جامعه وجود ندارد و نسل امروز هم ثابت کرد که در دفاع از حرم و  دین و ناموس بسیار جدی و حساس است.
 
صلاحی ادامه داد: جنگ امروز ما در عراق و سوریه یک جنگ ایدئولوژیکی و دینی است و ما از دین و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی در سوریه و عراق در مقابل جبهه کفر و ارتجاع و صهیونیزم دفاع می کنیم.
 
وی ابراز داشت: جبهه ای که ما در سوریه و عراق با آن می جنگیم از آبشخور همین استکبار ارتجاع و نفاق آب می خورد  و نسل امروز هم ثابت کرد که در مقابل این جبهه کفر به فرمان ولی فقیه تا آخر خواهد ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها