مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، نگاه به بیرون است.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۲۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در یادواره شهدای روستای کلی کلی از توابع شهرستان سیروان گفت: کارزان از پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند و مردم این دیار را با این شاخصه می شناسیم.

وی اظهار کرد: سردار شهید باقری بعد از عملیات فتح میمک ایشان به ارتفاعات میمک آمده چند خطی را در مورد دلاوری ایل خزل در یادداشت های خود نوشتند که به خوبی نقش برجسته و بی بدیل ایل خزل را در دوران حساس دفاع مقدس نوشته اند.

این مسئول با بیان اینکه بخش کارزان 164 شهید والامقام را در دوران دفاع مقدس تقدیم این انقلاب کرده است، افزود: ما در این بخش خانواده های را داریم که 9 و حتی 11 شهید را تقدیم این نظام کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام مردم را ولی نعمتان نظام دانست و بیان کرد: با این نگاه خیلی راه مانده تا طی کنیم و به اهداف خود برسیم.

شاکرمی با بیان اینکه دشمن تمام تمرکز خود را بر روی توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشته است، ادامه داد: دشمن در همان ابتدای انقلاب با توطئه های مختلف می خواست مردم را از نظام جدا کند ولی موفق نشد.

وی عنوان کرد: دشمن با تمام داشته های خود وارد صحنه آمده و راه برون رفت ما توسل به شهیدان است.

شاکرمی با بیان اینکه آنها شش برجام را برنامه ریزی کرده اند، افزود: ما برجام اول را پشت سر گذشته ایم، برجام دوم موشکی و در نهایت برجام ششم مصافحه با اسرائیل و عربستان است که این را در دستور کار قرار داده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اگر رهبر معظم انقلاب می فرمایند که به این دشمن بدبین هستم چون توطئه ها وحیله های دشمن را می بینند.

وی تاکید کرد: در فجر انقلاب اسلامی باید روزهای سخت و بی کسی را مرور کنیم تا مشاهده کنیم که چه راهی را طی کرده ایم.

شاکرمی خاطرنشان کرد: همیشه مسئولان پشت سر مردم بوده اند چرا که مسئولان منافع سیاسی یا حزبی داشته ولی مردم خالصانه وارد صحنه شده اند.

وی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از دلایل پیشرفت های ما، رهبری های حضرت امام(ره) است و هنوز هم نتوانسته ایم شخصیت بزرگ امام (ره) را بفهمیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: در سیره تربیتی حضرت امام (ره) مردم اساسی ترین نقش را داشتند و امروز هم مسئولان ما باید همین کار را انجام دهند.

شاکرمی اذعان کرد: در بحث نظامی و موشکی چون فرماندهان بر اساس سیره امام (ره) و رهبری تربیت شده و پیشرفت کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور را نگاه به بیرون دانست و گفت: در بحش اقتصادی متاسفانه نگاه حزبی و به بیرون بوده و بر اساس سیره امام (ره) و رهبری نیست به همین خاطر هنوز نتوانسته اند مشکلات اقتصادی را رفع کنند.

وی تصریح کرد: به هر اندازه از خط امام(ره) فاصله بگیریم به همان میزان در حق مردم ظلم کرده ایم.


ارسال نظرات