معاون فرماندار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به اهالی کتاب و کتابخوانی گفت: گسترش آرمان ها و اهداف انقلاب تنها با ترویج اندیشه های امام خمینی ( ره ) میسر است .
کد خبر: ۸۸۱۷۷۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، علیرضا ابوالحسنی در آیین رونمایی از آثار و کتب امام خمینی ( ره ) با موضوع انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه اشکذر در کتابخانه عمومی امام صادق ( ع ) برگزار شد ، ضمن بیان اینکه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی علا رغم مشغله زیاد خود وقت بسیاری را برای مطالعه صرف می‌نمودند از عملکرد مطلوب نهاد کتابخانه‌ها در خصوص برگزاری نشست‌های مختلف با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر کرد.
رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر نیز بابیان اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های امام خمینی (ره) است اظهار داشت: در همین راستا منابع ارزشمند رهبر کبیر انقلاب برای عرضه به علاقه‌مندان و اعضا در دسترس قرار داده‌شده است.
ولی‌الله حفیظی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط نهاد کتابخانه‌ها طی سال گذشته افزود: باهدف تشویق و ترغیب کودکان برای مطالعه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های این مجموعه بخش کودک کتابخانه‌های روستایی شرف‌آباد و عزآباد تکمیل گردیده که این اقدام خود افزایش ۱۰ درصدی تعداد اعضا را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات