امامان جمعه تشیع، تسنن و فرماندار تربت‌جام همزمان با آغاز جشن‌های انقلاب تاکید کردند
همزمان با سالروز ورود تاريخي امام خوبی‌ها به ایران اسلامی و آغاز جشن‌های دهه فجر؛ امامان جمعه تشیع، تسنن و فرماندار تربت‌جام بر حفظ وحدت، همدلی و تبیین دیدگاه‌های اصیل اسلام و نشر تفکر انقلابی و جهادی تأکید داشتند.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۰۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محافل جشن و سرور سی و هشتمین فجر انقلاب با حضور امامان جمعه، مسئولان اجرايي، نظامي، انتظامي، امنيتي، خانواده معزز شاهد، ايثارگر، دانش آموزان، فرهنگيان، اصناف و قشرهای مختلف مردم در مصلی الغدير و دفتر امام‌جمعه تربت‌جام آغاز و فرماندار و امامان جمعه تشیع و تسنن با ایراد سخنرانی ضمن تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بر وحدت، همدلی و نشر تفکر انقلابی و جهادی تأکید داشتند.

فرماندار تربت‌جام با تبريک آغازين روزهای دهه فجر گفت: نظام اسلامي که بر مبناي ولایت‌فقیه تشکيل گرديد به‌عنوان ستون اصلي انقلاب موردحمایت و تأکید همه دلسوزان به‌نظام اسلامي است.

علي رستمي افزود: دهه فجر فرصت مناسبي براي تبيين دیدگاه‌های اصيل انقلاب، اسلام، امام راحل، رهبري و شهيدان است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان با اشاره به مشکلات کشور تصريح کرد: همه مديران و کساني که قدرت و مسئوليت دارند کمک کنند که از اين پيچ اقتصادي به‌سلامت عبور کنيم.

در ادامه امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به دستاوردهاي انقلاب گفت: انقلاب اسلامي با حضور پرشور و شعور مردم و رهبري به ثمر نشست و حضرت امام خميني (ره) مردم را با اسلام ناب محمدی (ص) پيوند داد و امروز جمهوري اسلامي ایران نقطه اميد همه مستضعفين جهان است.

حجت‌الاسلام طاهري افزود: جمهوري اسلامي، مردم کشورها را اميدوار کرد که می‌توانند با حضور درصحنه دولت مستقلی تشکيل دهند و قانون را تدوين و اجرا کنند.

وي با اشاره به ویژگی‌های افراد انقلابي گفت: ايمان به خدا، شجاعت، کنترل هواي نفساني، مطيع رهبري، وحدت، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و عمل به احکام اسلام از شاخصه‌های افراد انقلابي است.

در ادامه امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام با تبريک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: به برکت وجود مبارک حضرت امام (ره) و پشتيباني مردم حکومت اسلامي در سال 57 تشکيل شد و شياطين با ذلت و خواري باوجود حمايت قدرت‌های بزرگ در کشور از بین رفتند.

مولوي شرف‌الدین جامي الاحمدی افزود: خداوند امام (ره) را عزيز و منشأ خیروبرکت قرارداد و موسی گونه بر فرعونيان زمان پيروز شد.

وي اضافه کرد: هیچ‌گاه نبايد به‌قدر ت شياطين تکيه کرد که از بين رفتني است و امروز با حضور ترامپ بر حکومت آمريکا فروپاشی استکبار جهاني شروع‌شده است.

جامي الاحمدی تأکید کرد: امروز فرزند خلف امام (ره) مقام معظم رهبري باعزت و اقتدار براي برافراشته شدن پرچم پرافتخار اسلام در بلندترین قله‌های جهان با پشتيباني و حمايت مردم باقدرت به‌پیش می‌رود.

درخور ذکر است؛ رژه موتوری کانون بسیج ورزشکاران همزمان با سالروز ورود امام راحل از میدان ولی‌عصر (عج) تا مصلی الغدیر رژه رفتند.

گفتنی است؛ در اين محافل معنوي و جشن و سرور پس از اجراي چند سرود انقلابي توسط دانش آموزان و گروه موزيک تيپ 38 زرهي، در پايان مراسم تمثال مبارک بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامي ایران حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و 5 شهید انقلاب این شهرستان گل‌باران شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها