مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده بوشهر خبر داد؛

درخشش ورزشکاران تیپ پیاده بوشهر در مسابقات ورزشی منطقه جنوب

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر از کسب دو مقام در مسابقات ورزشی شیراز توسط کارکنان این تیپ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، کرامت شولی در حاشیه مراسم برگزاری تست آمادگی جسمانی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا آمادگی جسمانی کارکنان سپاه در بالاترین سطح قرار گرفته و با فراهم کردن امکانات آن را تقویت کنیم.

شولی با تاکید بر اینکه ارتقاء سلامت کارکنان سپاه برای ما اهمیت ویژه دارد، گفت: تقویت و آمادگی جسمانی کارکنان سپاه در کنار تقویت و آمادگی معنوی کارکنان باید مورد توجه ویژه قرارد گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی محور پنجم منطقه جنوب ویژه دهه فجر در 8 محور به میزبانی شیراز برگزار شد، اضافه کرد: در این مسابقات تیم‌هایی از لشکر 19 فجر فارس، لشکر 41 ثارا... کرمان، تیپ صاحب‌الزمان(عج) هرمزگان، تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، تیپ 48 فتح کهکیلویه و بحیر احمد، لشکر 7 ولی‌عصر(عج) خوزستان و تیپ حضرت مهدی(عج) اندیمشک، تیپ 44 قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال و تیراندازی در مجموعه ورزشی اردوگاه آیت‌الله بهادالدینی شیراز برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقات به مدت 4 روز به طول انجامید.

شولی در پایان گفت: تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در این مسابقات در رشته تیراندازی گروهی مقام دوم و در تیراندازی انفرادی مقام سوم کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار