خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هوا و فضای سپاه خراسان جنوبی:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هوا و فضای خراسان جنوبی گفت: مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی نعمت ولایت بود و هر آنچه که ایران اسلامی امروز دارد از برکت ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره دو شهید روستای دوست آباد بخش سه قلعه شهرستان سرایان شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم این روستا و روستاهای مجاور ، روحانیون ، خاندان معزز شهداء و جمعی از مسئولین در محل هیات ابوالفضلی این روستا برگزارشد.

 حجت الاسلام وافی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه استان خراسان جنوبی با بیان خاطراتی از شهداء اظهار داشت: شهداء جان دادند که ولایت ، اسلام وا نقلاب بماند و بزرگترین نعمت که نعمت امنیت است برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و امروز نوبت ما است که دین خود را نسبت به شهداء ادا نماییم.
 
وی افزود: مقاومت ایثارگران ، بسیجیان و جانبازان و شهداء در برابر دشمنان تا دندان مسلح باعث حفظ و دوام وقوام انقلاب شده است وبا اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب از همه حربه ها برای ساقط کردن نظام اسلامی استفاده کرده اند در عین حال به برکت خون شهدای عزیز مردم ایران اسلامی یک قدم از ولایت وآرمانهای امام و شهداء فاصله نگرفتند.
 
حجت الاسلام وافی روحانیون را پرچمدار این انقلاب دانست وگفت : در راس هرم این انقلاب در زمان مبارزات با رژیم طاغوت روحانی بزرگی مانند حضرت امام راحل عظیم الشان حضور داشتند که با دم مسیحایی خودش  جهان را منقلب نماید .
 
وی ادامه داد: پس از او خلف صالحش رهبر معظم انقلاب پرچمدار این نهضت شده است و اکنون نیز یکی از افتخارات بزرگ ایران اسلامی اینست که شهدای ما جانانه پشت سر رهبرخودشان ایستادند وتا پای جان از تمامی ارزشهای انقلاب دفاع کردند. وپوزه استکبار خصوصا آمریکا را برای همیشه به خاک مالیدند.
 
وی درادامه بیان کرد: صاحب این انقلاب خود حضرت ولی عصر(عج) می باشد ومنویات وبیانات رهبر معظم انقلاب برگرفته از الهامات آن حضرت می باشد.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به همه مسئولین توصیه کرد که دین محور ، مردم محور و ولایت محور باشند چون هرآنچه ایران اسلامی امروز دارد به برکت ولایت فقیه می باشد و اگر ولایت فقیه نبود قطعا ما شکست خورده بودیم و ولایت است که موجب وحدت و اتحاد مردم بر اساس دین محوری شده است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها