اداره ورزش و جوانان کوهبنان در دهه فجر جهت رسیدگی به مشکلات و تبادل انتقادات و پیشنهادات نشستی تخصصی با حضور مسئولین وجوانان این شهرستان برگزارکرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۲۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگذاری بسیج ؛اداره ورزش و جوانان  کوهبنان در دهه فجر جهت رسیدگی به مشکلات و تبادل انتقادات و پیشنهادات نشستی تخصصی با حضور مسئولین  وجوانان این شهرستان برگزارکرد.
در این نشست بعد از ایراد نظرات و پیشنهادات تعدادی جوانان و پرسش و پاسخ با مسئولین، محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان اعلام کرد پیروزی انقلاب اسلامی و سرنونی حکومت دوهزار و پانصد ساله پهلوی در کنار مردی بزر و الهی برگرفته از هویت ملی و دینی مردم ایران است که برقراری رابطه منطقی بین این دو هویت دلیل موفقیت ما در امورات هستند.
 همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان ضمن بیان ابعاد گوناگون هویت پایبندی به زبان گفتاری و نوشتاری ، سنتها ،معماری اصیل اسلامی و ایرانی ، پوشش و لباس سنتی و ... را که شاخصه های هویت ملی هستند را لازمه حفظ ارزشهای خانوادگی و مانع نفوذ فرهنگ غربی و بیگانه دانست.
در ادامه منصور جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان از ادامه دادن این نشستها و برگزاری کارگاههای آموزشی خلاقیت ویژه جوانان جهت تقویت بنیان خانواده، اجتماع و فرد که عاملان اصلی شکل گیری هویت دینی و ملی هستند ، خبر داد.


ارسال نظرات