گردهمایی بزرگ رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مصلی بیت‌المقدس اراک آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۶۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس استان مرکزی با حضور مسئولین کشوری، لشکری و مسئولان ارشد استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک آغاز شد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ ضمن اعلام برگزاری گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان اهداف این گردهمایی پرداخت و گفت: بازسازی و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، جمع‌آوری سوابق دفاع مقدس در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین حضور رزمندگان در صحنه از اهداف این گردهمایی بزرگ به شمار می‌رود.

وی افزود: بسیاری از این رزمندگان سال‌هاست که یکدیگر را ندیده‌اند با حضور در این جمع صمیمی بار دیگر ضمن یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس جویای احوالات یکدیگر می‌شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در بخش جمع‌آوری اطلاعات و سوابق امیدواریم بتوانیم در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خروجی‌های خوبی را از این گردهمایی داشته باشیم، گفت: نکته سوم تبیین حضور رزمندگان در صحنه است که در چنین مقطع حساسی که دشمن در حال چنگ و دندان نشان دادن است در این گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس بار دیگر حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه این گردهمایی بناست در روز ۱۴ بهمن‌ماه در اراک برگزار شود، گفت: مهم‌تر از همه اینکه گردهمایی بزرگ رزمندگان در ایام‌الله فجر خواهد بود و در حقیقت یک بار دیگر رزمندگان با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از حضور برخی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در این گردهمایی خبر داد و گفت: حضور فرماندهان ارشد دفاع مقدس در بین رزمندگان سبب ایجاد ارتباط صمیمی بین رزمندگان با فرماندهان دفاع مقدس می‌شود. این گردهمایی تا نماز ظهر ادامه خواهد داشت و تمامی رزمندگان دوران دفاع مقدس استان در این گردهمایی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعضی از رزمندگان استان در حال حاضر در استان حضور ندارند ولی تا آنجا که اطلاع داشتیم با این عزیزان تماس گرفتیم و برای تعدادی از این عزیزان که اطلاعی در حال حاضر در دست نداریم از طریق رسانه‌ها و حتی رسانه ملی فراخوانی خواهیم داشت.

کریمی با بیان اینکه بیش از هفتاد هزار رزمنده از استان مرکزی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، گفت: انتظار داریم بتوانیم دست کم یک چهارم آنان را در این برنامه گرد هم جمع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات