خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۱۷۵۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
                                                  
به گزارش خبرنگار بسیج از نایین همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ،مراسم جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام حبیبی، استاد دانشگاه و حوزه ضمن تبریک دهه فجر ، انقلاب اسلامی را از نعمت های بزرگ خدادای عنوان نمود و گفت : سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد که جایگاه انقلاب در جامعه بین المللی بیشتر حس و آشنا می شویم. 
وی افزود : انقلاب با حرکت امام (ره) شروع شد قیام امام خمینی (ره) باعث تحول در دنیا شد و زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کرده است.
حجت الاسلام حبیبی اخلاق ، معنویت و سیاست امام راحل را استثنایی ترین ویژگی های بنده شایسته خدا دانست که امام با این خصوصیاتی که داشتند توانستند انقلاب را رهبری  کنند.
وی بیان داشت: رهبری یک کشور باید بر پایه ویژگی های امام راحل (ره) باشد که امروزه شاهدیم خمینی زمان همان آیت الله سیدعلی خامنه ای است که در اوج فتنه ها توانست آتش را خاموش کند .
استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به‌ضرورت ترویج روحیه انقلابی در جامعه، ابراز داشت: این امر در کنار وجهه استکبارستیزی، به دنبال بهره‌گیری از مقاومت و تکیه‌بر داشته‌ها بدون چشم‌داشت به بیگانگان است.
وی در پایان تصریح کرد : دشمنان می‌دانند که ملت ایران باروحیه انقلابی، هیچ‌گاه از سر سازگاری با دشمنان و استکبار جهانی برنمی‌آیند لیکن کمر به نابودی این نوع تفکر می‌بندند دراین‌بین به دنبال تخریب چهره مسئولان هستند پس باید در نظر داشت که روحانیان که همواره از دو اصل مهم یعنی ولایت‌فقیه و قانون تنها تبعیت کرده‌اند، در این دام نیفتند.
گفتنی است قرائت قرآن ، شعرخوانی ، مولودی خوانی  از جمله برنامه هایی بود که در جشن پیروزِی انقلاب صورت پذیرفت .
ارسال نظرات
پر بیننده ها