فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان:
فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان گفت:استراتژی دنیای اسلام و امام راحل و همت رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب آزادی دنیای اسلام شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۵۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمدعلی حق بین امشب در  یادواره شهدای مدافعان حرم آبروی محله در رشت اظهار کرد: اقتدار نظام با ایثار شهدای انقلابی در راستای دفاع از منافع ملی نظام مقتدر جمهوری اسلامی قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: دشمنان خواستار آن هستند که با توافق با آنها به خواسته‌هایشان  عمل کنیم و برای دفاع از رشادت های های شهدای دفاع مقدس مدافعین حرم و شهدای آتش نشان ثابت کردیم که نظام توافقی با دشمنان نخواهد داشت.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان قادرند به سادگی بر ملت نا آگاه نفوذ کنند افزود: نفوذ دشمن پیچیدگی فراوانی ندارد کرد و ملت انقلابی هرگز به میل و سلایق بیگانگان رفتار نخواهد کرد.

سردار حق بین با بیان اینکه باید دشمن   را در محدوده خود تشخیص دهیم گفت: همانگونه که یاران امام علی(ع) ایشان را رها کردند با خالی کردم مقام معظم رهبری نمیگذاریم این اتفاق ناگوار برای  جامعه ما تکرار شود.

فرمانده جبهه های مقاومت با اشاره به اینکه  مقاومت شهدای گیلانی دلیل پیروزی حلب است افزود:  استراتژی دنیای اسلام  و امام راحل همچنین همت رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب آزادی  دنیای اسلام شد و ثابت کرد در محاصره اقتصادی با چه شیوه ای میتوان ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قادر نشدند از مسیرهای راهبردی ما را محاصره کنند اظهار داشت: با فتح حلب مسیر ورود به مرزهای جمهوری اسلامی برای دشمنان بسته شده است.

این فرمانده مدافع حرم اعلام کرد: اکنون دشمنان  در محاصره هستند و دسترسی به مرز های ایران با راههایی راهبردی که فکر می‌کردند می‌توانند خودرا به مرزهای ایران برسانند از دست دادند.

سردار حق بین خاطرنشان کرد: ما آستانه تحمل آمریکایی‌ها را پایین آورده و آنها را عصبانی کرده ایم و به آنهایی که حرف ما را می شنوند و چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند هشدار می دهیم اتفاقاتی که در سوریه افتاده است داستان نیست بلکه در حال اتفاق افتادن است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه استفاده از کالاهای دشمنان پول دادن به دشمن برای خرید سلاح است اعلام کرد: ملت انقلابی باید تولید کننده باشد و اقتدار ایران در راستای حمایت و پیروی از ولایت است و با پشتیبانی از ولایت قادر خواهیم بود در مقابل دشمنان با قدرت ایستادگی کنیم.

سردار حق بین خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند انقلاب اسلامی و دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را ببینند و انقلاب حاصل تلاش  امام راحل و شهدا است و اقتدار نظام با حمایت جوانان و مردم انقلابی با ولایت ولی فقیه استوار خواهد بود.

ارسال نظرات