خبرهای داغ:
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در همدان:
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به برخی آمارهای ارائه شده گفت: می‌گویند یک هزار واحد تولیدی راه‌اندازی شده پس کجا هستند این هزار واحد؟ مسئولان اگر قول و قراری می‌دهند باید انجام دهند.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در همایش مردمی جبهه پایداری با اشاره به بدعهدی غربی‌ها اظهار داشت: اوباما در دوران ریاست جمهوری خود در قبال مردم ایران عملکرد بسیار بدی داشت به ویژه اینکه تعهدات برجام را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه در آمریکا دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات حاکم است، عنوان کرد: هر دو حزب آمریکا با ملت و انقلاب اسلامی دشمن هستند.

آقاتهرانی در ارتباط با اینکه آمریکا اگر می‌توانست به ایران حمله کند امروز را به فردا واگذار نمی‌کرد گفت: متاسفانه برخی در برابر اینها کوتاه آمدند در حالی که آنان انسانیت ندارند و مستکبر هستند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما باید اول خودمان را بسنجیم بعد دیگران را، اظهار داشت: اگر در سیاست این و آن کنیم و دیگران را مقصر و خود را بی‌تقصیر جلوه دهیم این روش اشتباه است و ما را از اهدافمان دور می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با رویکرد دولت یازدهم بیان کرد: بنده این را می‌دانم که انقلابیون باید با یکپارچگی تمام تلاش کنند چرا که پنجه زدن بر هم اصلا کار درستی نیست.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ارتباط با ویژگی‌های رئیس جمهور عنوان کرد: در زمان بنی صدر برخی انتخاب رئیس جمهور را بر مبنای تخصص می‌دانستند که در مقابل شهید مطهری و یارانش تعهد را وظیه اصلی رئیس جمهور می‌دانستند که امام (ره) تعهد همراه تخصص را ویژگی‌ بارز یک رئیس جمهور لایق دانست که در این میان به سراغ رجایی و با هنر رفتند.

وی با اشاره به اینکه مدرک تحصیلی بدون عمل ملاک نیست تصریح کرد:ما می‌خواهیم امور کشور انجام شود و مدرک تحصیلی ملاک نیست بلکه باید توانست کشور را به بهترین وجه مدیریت کرد.

آقاتهرانی انتخاب وزرا از بین جوانان کارآمد، متدین و متعهد را عامل پیشرفت و موفقیت کشور دانست و گفت: رئیس جمهور باید انقلابی، متعهد به خون شهدا و ولایتمدار باشد و در راستای رسیدگی به قوانین عمل کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند مواد اولیه را صادر نکنید و اشیای تجملاتی وارد نکنید در حالی متاسفانه به این توصیه‌ها آنگونه که شایسته است توجه نمی‌شود.

آقاتهرانی با اشاره به برخی آمارهای ارائه شده گفت: می‌گویند یک هزار واحد تولیدی راه‌اندازی شده پس کجا هستند این هزار واحد؟ مسئولان اگر قول و قراری می‌دهند باید انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از انقلاب و جامعه ما مردم هستند گفت: مردم دقت کنید که هنگام حضور در پای صندوق‌های رای چه کسی را انتخاب می‌کنید.

وی با اشاره به این که یک رای ما می‌تواند تحولی ایجاد کند گفت: با یک رای غلط، اگر هر مفاسدی ایجاد شود فرد رای دهند نیز مسئول است گفت ما باید با چشم باز و بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنیم و تا حد امکان بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: هنگام رای دادن باید ببینیم که می‌خواهیم کشور را به دست چه کسانی بدهیم آیا به خون ریخته شهدا می‌اندیشیم این همان انقلابی است که با آن محکم بر پوزه دشمن زدیم لذا غفلت در برابر این انقلاب اشتباه است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود:چه طور می‌خواهیم کلید نظام را دست کسانی بدهیم که به پیمان‌ها وفادار نیستند باید با برگزاری گفتمان‌هایی با حضور مردم بهترین را انتخاب کنیم حتی اگر آن بهترین عضو هیچ گروه یا حزبی نبود.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه مردم ما با مردم آمریکا متفاوت هستند افزود:این انقلاب برای مردم ایران است که نسبت به آن متعهد هستند که تا به نتیجه و ثمر رسیدنش پای آن ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید فعال‌تر و با نشاط‌تر وارد عرصه شوند افزود: اگر انقلاب برای ماست که مطمئنا برای ماست جوانان ما باید با غیرت و عزت پای انقلاب، قرآن و ولی فقیه بایستند چرا که پای این انقلاب خون‌های فراوانی ریخته و اگر ما می‌توانیم یک قدم برای بهتر شدن نظام کمک کنیم با همان یک رای خودمان کمک می‌کنیم.

آقاتهرانی بیان کرد: اصولگرا و اصلاح‌طلب نباید خلاف قوانین عمل کنند چراکه تاکید مقام معظم رهبری توجه به قوانین کشور است.

وی تصریح کرد: باید با تمام توان انقلاب را پاسداری کرد حتی زمانی که نقاط ضعفی داشت و باید همه کمک کنند نقاط ضعف کشور و انقلاب برطرف شود.

آقاتهرانی با اشاره به فتنه 88 بیان کرد: آنهایی که فتنه را برپا کردند و به خیابان‌ها ریختند و عده‌ای که حمایت و عده‌ای سکوت کردند هرگز از خاطر مردم نمی‌رود لذا مردم باید ولایت‌مداری کنند چرا که حرف آخر را باید یک نفر در کشور بزند که آن شخص مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان بیان کرد:باید فعالیت‌هایی انجام داد که جوانان را هدایت کرد چرا که اگر ما جوانان را رها کنیم دیگران با فضاهای مجازی آنان را سرگرم می‌کنند که در این زمینه گفتمان‌های فرهنگی و برنامه‌های مفرح برای جوانان بسیار موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات