بیانیه نیروهای مسلح استان مازندران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دهه فجر نماد اراده ملت از جان گذشته برای زیر کشاندن سلطه گران عالم است/ شهدای آتش فداکاریهای دوران دفاع مقدس را زنده کردند

دهه فجر یادآور عزم و اراده ملت ایثارگر و از جان گذشته ای است که در زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه با نثار خون خود،حکومت دست نشانده طاغوتی را به زیرکشاند و ابهت پوشالی آمریکا و مستکبران و سلطه گران عالم را در هم شکست.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در سی و هشتمین سال گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیرو های مسلح مازندران بیانیه ای صادر کردند که از سوی مدیر روابط عمومی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در جمع مردم و مسئولین استان در فرودگاه دشت ناز ساری قرائت شد.
 متن بیانیه نیرو های مسلح مازندران در دهه مبارک فجر سال 95 به این شرح است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، بزرگترین تحول تاریخ اسلام و جهان است که ملت ایران با کمک سه عنصر اتحاد، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بفرستد و الگویی برای ظلم ستیزی تمامی بشریت شود.

دهه فجر؛ حاصل مقاومت و ایستادگی ملت مظلومی است که با سلاح ایمان و الگوبرداری از قیام امام حسین(ع) پایه های نظام مستکبران را فرو ریخت که شعاع آن امروز پس از گذشت 38 سال در تمامی جهان پرتو افشانی کرده و دنیا از این انقلاب، همچنان در تحیر است.

دهه فجر یادآور عزم و اراده ملت ایثارگر و از جان گذشته ای است که در زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه با نثار خون خود،حکومت دست نشانده طاغوتی را به زیرکشاند و ابهت پوشالی آمریکا و مستکبران و سلطه گران عالم را در هم شکست. "ولینصرنّ الله من ینصره انّ الله لقوی عزیز"(الحج- آیه 40)

در حالي وارد سي و هشتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مي شويم كه وعده های معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) در حال محقق شدن است و طليعه پيروزی مكتب امام عزیز، روز به روز در اقصی نقاط جهان نمايان مي شود.

سران استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیزم بین الملل از شروع نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران با ترور ، توطئه های گوناگون، تحمیل 8 سال جنگ ، تحریم‌های ظالمانه، برافروختن آتش فتنه ها و دیگر دسیسه ها سعی کردند از حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند؛ اما حضور همیشه مردم در صحنه ها با اتحاد و یکپارچگی در زیر سایه ولایت فقیه توانست دشمنان را مایوس کند.
 

از این رو مستکبران، وقتی خود را عاجز از مقابله با ملت مقاوم ایران اسلامی دیدند با طرح و برنامه ریزی در حوزه های گوناگون سیاسی ، فرهنگی،نظامی و ... در تلاش هستند تا با توطئه جدید اقتصادی و نفوذ در مراکز تصمیم ساز کشور، ملت ایران را به زانو درآورند و مانع رشد ، بالندگی و پیشرفت شوند. تا جایی که امام خامنه ای(مد ظله العالی) می فرمایند :«دشمنان ملت ایران و هویت ملی و پیشرفت این کشور، می خواهند ملت ایران را از فضای مستعد بالندگی و رشد خارج کنند و باز هم استیلای بیگانگان را بر این کشور برگردانند، سعی می کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند .لذا باید دهه فجر که تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست و یادبود آن، خود، مانع بزرگی در راه تحقق اهداف دشمنان انقلاب است را همیشه در متن جامعه زنده نگه داریم.»

یکی از ماموریت های بزرگ انقلاب و نظام اسلامی تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد که با پیروی از اندیشه های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب تمام تهديدها و تحريمها را به فرصت برای شكوفايی و پیشرفت کشور تبدیل خواهد کرد.
 

همچنان که جوانان ايراني ثابت کردند چيزي از اسلاف خود در هشت سال دفاع مقدس كم ندارند و امروز بعنوان مدافعان حرم، درخط مقدم مقاومت در آن سوی مرزهای جغرافیایی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) برای امنیت ایران اسلامی از جان خود می گذرند،برای عبور کشور از گردنه های صعب العبور اقتصادی نیز با نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی به آن تاکید دارند، می توانند تحول عظیمی را در حوزه اقتصادی کشور ایجاد نمایند و این کار شدنی است و البته با همت ، تلاش و حمایت همه جانبه دستگاه ها و نهادهای مسئول.

ملت بزرگ ایران با اتکال به خدا و تبعیت از ولایت فقیه که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است با وجود نقشه های شوم مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان، همچنان با عزت و استقلال و با روحیه استکبارستیزی و مقاومت، اهداف انقلابی را عملی نموده و در عصر حاضر امید و الگوی مسلمانان و مستضعفان جهان شده است و پرچم رفیع جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزاز در آورد.
 
 
نیروی های مسلح استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی(رحمت الله) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس بویژه شهدای گلگون کفن استان لاله خیز مازندران و همچنین یاد و خاطر شهدای مومن و شجاع آتش نشان حادثه اخیر که به فرموده ولی امر مسلمین جهان ؛ آنان یک بار دیگر خاطرات فداکاریهای دوران دفاع مقدس را زنده کردند و نشان دادند که ایرانی مؤمن آنجا که پای خطرپذیری برای ادای وظیفه در میان است عزمی راسخ و شجاعتی مثال‌زدنی را تجسّم می‌بخشد و در راه خدا، متاع جان را بی‌چند و چون عرضه میکند. ایام الله غرور آفرین دهه فجر و 22 بهمن را به ملت همیشه قهرمان و در صحنه ایران اسلامی تبریک گفته و اعلام می دارد؛ ضمن همراهی با مردم در جشن های باشکوه یوم الله 22 بهمن که فرصت مقدسی است برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا ، بیعت دوباره با فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل در ظل توجهات امام زمان (عج) و تحت رهبری عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در راه حفظ امنیت نظام اسلامی ایران همیشه آماده است.
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها