مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت گفت: اولین یادمان پاسدار شهید مدافع حرم شهید حامد کوچک زاده امروز در بلوار ولایت شهرستان رشت افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از گیلان، حامد بشردانش پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از یادمان پاسدار شهید حامد کوچک زاده اظهار داشت:  اولین یادمان پاسدار شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده در بلوار ولایت رشت  افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت با اشاره به اینکه بلوار لاکان شهرستان رشت به نام شهدای حرم نامیده شده است تصریح کرد:  برای تمام شهدای حرم استان گیلان یادمانی به نامشان در آینده نزدیک صادر خواهد شد.

بشر دانش افزود: در اوایل سال ۹۶ پروژه احداث یادمان شهدا در لاکان رشت به اتمام می رسد و هم اکنون در حال طراحی هستیم که به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی شورای شهر  در حال پیگیری روند اجرای برنامه مذکور هستند افزود: برخی طرح‌ها را باید به فراخوان بگذاریم و از نظرات فرهنگیان و هنرمندان شهر استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت کارهای ارزشمند و بزرگ را نیازمند هم اندیشی جمعی دانست و اعلام کرد: تصمیم‌گیری  سیستمی نمی‌تواند به نتایج مورد قبول برسد و باید مردم مشاوره بدهند.

بشر دانش با بیان اینکه با فراخوان عمومی از مشاوره و مشارکت مردم بهره‌مند خواهیم شد عنوان کرد: حمایت هایی از جانب  شهرداری و  کنگره ۸۰۰۰ شهید استان پوستر ۱۲۰۰ شهید را در سطح شهر نصب کردیم .

وی اهداف شهرداری را تعرفه فرهنگ ایثار شهادت  برای نسل سوم و چهارم انقلاب اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ارج نهادن و نهادینه سازی فرهنگ پاسداشت  رشادت های شهدا از اهداف اساسی است.

ارسال نظرات