امام جمعه کمیجان گفت: امروز حتی نه تنها دوستان بلکه دشمنان انقلاب اسلامی هم اذعان به پیشرفت حکومت مردم سالاری دینی دارند.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور در جمع پاسداران سپاه ناحیه مقاومت کمیجان ضمن تبریک به مناسبت سالروز سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز ما در سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و این دهه بهترین زمان برای بررسی و مرور دوران قبل و بعد از انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در این مدت 38 سال توانسته با یاری خدای متعال و با اتکا به نیرو و ظرفیت داخلی خود در عرصه‌های متعدد به پیشرفت و خودکفایی دست پیدا کند و به رغم تمامی چالش ها به جایگاه عظیمی دست پیدا کند.

امام جمعه شهرستان کمیجان تصریح کرد: امروز حتی نه تنها دوستان بلکه دشمنان انقلاب اسلامی هم اذعان به پیشرفت حکومت مردم سالاری دینی دارند. تنها در زمینه پزشکی امروز اگر بررسی کنیم می بینیم به چه جایگاه و پیشرفتی دست پیدا کرده‌ایم و در این حوزه بی نیاز از حضور پزشکان خارجی در کشور هستیم تا جایی که حتی ایران امروز در بحت توریسم درمانی اقدامات خوبی انجام داده است.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور ادامه داد: در دنیا اگر بخواهیم نمونه حکومت مردم سالاری دینی یعنی حکومتی که مردم نقش اصلی را در آن دارند را معرفی کنیم جمهوری اسلامی ایران است که همه مردم آن یک حق رأی دارند و مردم با رأی خود مسئولینشان را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: تصور نکنیم که انقلاب اسلامی مانند انقلابهای دیگر کشورها صرف جابه جایی حکومت‌ها بوده، بلکه حکومتی که در پنج مرحله و با آگاه‌سازی امام (ره) در سال 42 آغاز و تا شکل گیری تمدن اسلامی پیش خواهد رفت، شروع شده است و ما امروز در مرحله سوم یعنی دولت اسلامی قرارداریم و مراد از دولت اسلامی یعنی پیشرفت در تمام عرصه ها و ریشه کنی فقر و تبعیض در آن و دلتی که در اعمال فردی و رفتار با مردم و نظام بین‌المللی با معیارهای اسلامی باشد و اگر آسیب‌هایی نظیر کم کاری، فساد اقتصادی و..که مانع تحقق دولت اسلامی هستند برطرف شود به دولت اسلامی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات