خبرهای داغ:

چهارمین تساوی خانگی سردار بوکان در بازی سرنوشت ساز

دو تیم سردار بوکان و شهرداری تبریز به تساوی 2-2 دست یافتند تا همچنان رقابت برای صعود به مرحله دوم مسابقات طی چند هفته پایانی به اوج خود برسد.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۴۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، از سری مسابقات لیگ دسته دو کشور گروه C در یکی از حساس ترین بازیهای هفته نوزدهم سردار بوکان به مصاف شهرداری تبریز رفت.

در این دیدار حساس که با حضور بیش از 9 هزار هوادار مشتاق بوکانی در زمین برفی خاتم الانبیا ءبرگزار شد تیم سردار امید داشت بعد از سه تساوی خانگی با برتری در مقابل مهم ترین رقیب خود گام مهمی را برای صعود بردارد.

در نیمه اول این بازی چندین فرصت برای شاگردان پیروز قربانی شکل گرفت ولی با دفاع سرسختانه شهرداری تبریز نتیجه ای نداشت اما در نهایت و در دقیقه 35 نیمه اول بمهن طهماسبی توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند

اما در نیمه دوم بازی بازیکن تیم شهرداری تبریز حسین قره داغی در دقیقه 70 بازی تیم شهرداری تبریز را به تساوی رساند.

همچنین در ادامه این دیدار مجید لطفی بازیکن تعویضی تیم فوتبال سردار در دقیقه 80 بازی گل دوم سردار را به ثمر رساند .

خوشحالی هوادارن تیم سردار تنها چندد قیقه طول کشید و مهدی رستم زاده از شهرداری تبریز گل تساوی را برای هم تیمی هایش در دقیقه 91 بازی به ثمر رسانید.

در نهایت دو تیم سردار بوکان و شهرداری تبریز به تساوی 2-2 دست یافتند تا همچنان رقابت برای صعود به مرحله دوم مسابقات طی چند هفته پایانی به اوج خود برسد.

هم اکنون در جدول این رقابت ها شهرداری همدان با 39 امتیاز و شهرداری تبریز با کسب 30 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند و تیم سردار بوکان با کسب 29 امتیاز در جایگاه سوم این رقابت ها باقی ماند تا همچنان امیدوار به صعود به لیگ دسته یک بماند.

سردار در گروه سوم این بازیها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار