خبرهای داغ:
همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور
مراسم نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) در 12 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان بوکان نیز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۳۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) در 12 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان بوکان نیز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستانی و همچنین دانش اموزان دبیرستان 14 خرداد در سالن ورزشی این دبیرستان رگزار شد مدیر آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی ضمن تبريک سالروز ورود امام راحل (ره) و آغاز دهه فجر سي و هشتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهارکرد: انقلاب اسلامي علي رغم همه توطئه ها و بحران سازي هاي دشمنان، دستاوردهاي بسيار زيادي در تمامي عرصه ها داشته است.

وي ادامه داد: از ابتداي پيروزي انقلاب، مستکبران و ابرقدرتها با تحميل جنگ، تحريم، تهديد و فتنه در فکر فشار بر مردم و انقلاب بوده و هستند اما مردم قدرشناس ايران اسلامي با تبعيت از رهبري و داشتن بصيرت در تمامي صحنه ها، تمامي نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

رحمانی به رویداد های پیش روانقلاب نیز اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات 29 اردیبهشت سال 96 بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که مردم بعد از 28 سال از گذشت انقلاب هنوز سر پیمان خود با رهبری و شهداء هستند و نظام را تنها نخواهند گذاشت.

این مسئول بوکانی عنوان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نقشه های شوم مستکبران بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی را همچون 37 سال گذشته نقشه بر آب می کند.

اين مراسم با نواختن زنگ انقلاب توسط امام جمعه و اجراي سرود توسط دانش آموزان به پايان رسيد.

ارسال نظرات