خبرهای داغ:
معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد
معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه تاکنون 200 اندیشه‌ورز در سطح استان آموزش و سازماندهی کرده‌ایم،گفت: این اندیشه‌ورزان در سپاه آماده هستند تا چنانچه مشکل و معضلی پیش آید با همفکری رفع کنند.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۲۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

داود قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای تحقق راهبردی ایجاد قدرت علمی و دانش پاسداری از انقلاب، یکی از ارکان شکل‌گیری این قدرت، موضوع انتقال و نشر دانش در سطوح مختلف اعم از داخل و خارج سپاه است.

وی با اشاره به سیاست گسترش پژوهش به بدنه سپاه و تولید دانش بومی پاسداری از انقلاب اسلامی و اداره سازمان توسط پژوهشگران پاسدار گفت: حرکت عظیمی در راستای تبدیل دانش ضمنی پاسداران به دانش صریح صورت گرفته است.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: معاونت دانش و پژوهش سپاه مسئولیت طراحی نظام ذخیره، توزیع و تبادل دانش بومی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به رویکرد حوزه دانش و پژوهش سپاه گفت: دانش و پژوهش سپاه در حوزه تحقیقاتی غیر صنعتی وارد می‌شود تا تولید دانش بومی کند و از این طریق مشکلات و معضلات را حل کند.

قنبری با بیان اینکه در ابتدای جنگ با عراق از روش کلاسیک نظامی برای مقابله و جنگیدن استفاده کردیم، ابراز داشت: متاسفانه این روش کلاسیک در جنگ جواب نداد ولی از زمانی که روش‌ها را تغییر دادیم و به نیروهای مردمی تکیه کردیم و روش‌های جدید و نو را به‌وجود آوردیم، توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

وی اضافه کرد: در حوزه دانش و پژوهش نیز ما به دنبال این کار هستیم چراکه کارها و فعالیت‌هایی که در سطح دانشگاه‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند مشکلات و معضلات را حل کند و ما می‌خواهیم به صورت بومی مشکلات خود را حل کنیم چراکه به مشکلات شناخت بهتری دارم و پژوهشگرانی را تربیت می‌کنیم تا مشکلات درون سپاه را خودمان حل کنیم و حتی یک گام جلوتر بریم.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه «همه ببینند، همه فکر کنند و همه عمل کنند» شعار معاونت دانش و پژوهش سپاه است، تصریح کرد: هدف ما این نیست که فقط مشکلات را حل کنیم بلکه می‌خواهیم هر پاسداری در سپاه را برای حل مشکلات به تفکر وا داریم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای ایجاد تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز بیان داشت: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری در دستور انتصاب سردار غیب پرور به عنوان رئیس سازمان بسیج این هیئت‌ها باید حتی در سطح حوزه و پایگاه ایجاد شود تا خودشان مشکل خود را حل کنند و به سوی فکر کردن که هدف دانش و پژوهش سپاه است بروند.

قنبری با بیان اینکه تاکنون 200 اندیشه‌ورز در سطح استان آموزش و سازماندهی کرده‌ایم،گفت: این اندیشه‌ورزان در سپاه آماده هستند تا چنانچه مشکل و معضلی پیش آید با همفکری رفع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات