درجلسه هفتگی نوجوانان وجوانان عاشورائی اشکفتک بیان شد؛

فداکاری آتش نشان یادآور حماسه های دفاع مقدس بود

حجت الاسلام حسینی با تجلیل از ایثارگری آتش نشان در حادثه تهران گفت:فداکاری آتش نشان یادآور حماسه های دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۱۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام حسینی درجلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد:با گرامیداشت دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی پیرامون احترام به والدین ، عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان، سانحه ساختمان پلاسکو و جان فشانی آتش نشان بویژه شهداِ آتش نشان و برپای هرچه با شکوهتر مجالس اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام به ایراد سخن پرداخت.

ویگفت:ایثار فداکاری و از خودگذشتگی آتش نشان در سانحه ساختمان پلاسکو به دنیا نشان داد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی باقدرت ایمان در برابر دشمن شکست ناپذیرند و برای امنیت و آسایش مردم از جان خویش می گذرند.

حجت الاسلام حسینی به اهمینت نماز اول وقت اشاره کرد و ادامه داد: جوانان ونوجوانان نماز اول وقت را به هیچ وجه به تاخیر نیندازند و قرآن واحادیث اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام را سرلوحه کارها و زندگی روزمره خود قرار دهند تا به سعادت دست پیدا کنند.

وی گفت:بزرگان وعلمای ما با توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و تمسک به قرآن منشأ خیر و برکات بودند.

حجت الاسلام حسینی برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:ما بایدبا توجه به فرمایشات ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای که راه روشن را به ما نشان میدهند ادامه دهنده خط خونین امام و شهدا باشیم و از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

تلاوت قرآن کریم بصورت دسته جمعی،قرائت زیارت عاشورا و روضه و نوحه خوانی در رسائی اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام توزیع وصرف شام نذری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات