فرامرز قلیچ خانی هنرمند جوان البرزی به عنوان برگزیده بازیگری در بخش تئاتر خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرامرز قلیچ خانی هنرمند جوان البرزی به عنوان برگزیده بازیگری در بخش تئاتر خیابانی سی و پنجمین جشنواره  تئاتر فجر انتخاب شد.

هنرمند البرزی در جشنواره تئاتر فجر درخشید

مراسم اختتامیه  سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با حضور هنرمندان شاخص  تئاتر و مدیران هنری و صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاونت امور هنری شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد.

در جریان برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر فجر و اعلام اسامی برگزیدگان  در بخش های رقابتی جشنواره سی و پنجم نام هنرمند جوان البرزی فرامرز قلیچ خانی بعنوان برگزیده بازیگری در بخش تئاتر خیابانی از سوی هیات داوران اعلام شد.

لازم به ذکر است فرامرز قلیچ خانی برای بازی خوب و تحسین برانگیز اش در نمایش خیابانی «فیش» به نویسندگی کاوه مهدوی وکارگردانی رستا رضوی (با موضوع فیش های نجومی) موفق به دریافت این جایزه شده است.

گفتنی است فرامرز قلیچ خانی از هنرمندان البرزی است که چندی پیش نیز نمایش «چارک» در جشنواره مهر کاشان شرکت کرده و توانسته بود رتبه اول را  در بخش های مختلف این جشنواره از آن خود کند.

منبع: نگارانه

ارسال نظرات