خبرهای داغ:
برگزاری هر ساله مراسم های مختلف در ایام الله دهه فجر باعث افزایش آگاهی مردم به خصوص نسل جوان نسبت به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی شده و بقای راه آن را هموارتر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۸۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

   به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی با اشاره به دستآوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: شهرستان تیران و کرون پس از انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی را در بخش های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی داشته و شهرک صنعتی رضوانشهر و تیران به عنوان دو قطب صنعتی مهم در استان مطرح شده اند.

   سرهنگ میری با اشاره به افزایش بیداری و بصیرت مردم پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برگزاری هر ساله مراسم های مختلف در ایام الله دهه فجر باعث افزایش آگاهی مردم به خصوص نسل جوان نسبت به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی شده و بقای راه آن را هموارتر خواهد کرد لذا به همین منظور در دهه فجر امسال بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه توسط ناحیه تیران و کرون و رده های تابعه آن در شهرستان برگزار می شود.

وی گفت : مردم شهرستان تیران و کرون همانند سال های گذشته با حضور پروشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی خود به خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها