استکبار هر کاری که در توان داشت علیه انقلاب انجام داد لذا الان امیدشان به نیروهای انقلابی ای است که در باورها و اعتقادات انقلابی و ایمانی دچار تردید و ضعف شدند و می توانند از درون انقلاب اسلامی را تحریف و منحرف نمایند.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۳۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ریشه در عاشورا و بعث رسوالله (ص) دارد گفت: بی تردید انقلاب اسلامی در راستای قیام عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و انقلاب رسول خدا قرار دارد که ادامه بعثت ایشان است.

مسئول دفتر نمایندگی فقیه ولی فقیه سپاه کربلا با عنوان اینکه نباید از حرکت ها و جریانات داخل انقلاب غافل بود افزود: همه انقلاب ها به ویژه انقلاب های بزرگی چون نهضت امام خمینی(ره) در معرض انحراف قرار دارند و در صورت غفلت آسیب پذیر پذیر خواهند بود که این آسیب ها امری غیر قابل انکار است.

حجه الاسلام غلامی با نگاهی گذرا بر تاریخ تصریح کرد: حتی انقلاب انبیاء و پیامبرانی که مستقیما رهبری آنرا به عهده داشتند همچون انقلاب موسی بن عمران و بعثت نبی اسلام (ص) بعد از وفات آن حضرت در پیچ انتقال حکومت از مسیر اصلی منحرف شدند.

مقام مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا ادامه داد: تاریخ نشان داد که حکومت شیعی حتی با سابقه یک یا دو قرن به دلیل وجود عوامل دفاعی، اختلافات درونی، زیادی خواهی دولتمردان ، ارثی کردن حکومت و یا نفوذ اندیشه بیگانه، موجب شکست گردید.

وی ترک امر معروف و نهی منکر، سستی مدیران در اداره جامعه و استمداد طلبی از بیگانگان را عوامل دیگر شکست انقلابها برشمرد و اظهار داشت: انقلاب های بزرگ اگر آسیب شناسی و آفت شناسی نشوند و متعاقبا مورد آفت زدایی و آسیب شناسی قرار نگیرند، ممکن است دچار انحراف شوند.

حجه الاسلام والمسلمین غلامی سه گروه را در ایجاد انحراف دخیل دانست و یادآور شد: دشمنان انقلاب که سعی دارند پدیده و معجزه قرن بیستم(انقلاب ما) را آرام از مسیر منحرف می کنند جزء اولین گروه بوده و گروه دوم فرصت طلبانی که در گوشه ای نظاره گر فداکاری و ایثار گری انقلابیون هستند و در حین پیروزی قیام، خود را وارد عرصه می کنند و با پیشتازی خود در صحنه های بعد از قیام، همانند قیام مشروطیت که شیخ فضل الله را به دار کشیدند، آنرا منحرف می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مازندران، فرصت طلبها و نفوذی هایی که مخالفت آشکاری نسبت به انقلاب ندارند را عوامل دیگر در انحراف انقلاب خواند و گفت: برخی نیروها و طرفداران انقلاب در گذر زمان تجدید نظر طلب یا استهاله شدند و از این منظر موجبات انحراف انقلاب را رقم می زنند، افرادی که در ماجرای انقلاب دوم (13آبان) و تاسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقش برجسته ای داشته و کشور را از خطر شیطان بزرگ نجات دادند، امروز در رسانه ملی باورها و آرمانهای انقلابی آن زمان را قابل تجدید نظر دانسته و از اقدام انقلابی ابراز پشیمانی می کنند!

وی دلیل دیگر انحراف انقلابیون را تغییر نگرش آن افراد عنوان کرد و ابراز داشت: کسانی فکر می کنند مسیری که در آغازین انقلاب انتخاب کردند و موجب پیروزی شد مربوط به گذشته و احساسات انقلابی وقت بوده و آنرا اشتباه می دانند.

حجه الاسلام غلامی گفت: دشمنان و نفوذیها اگر نتوانستند انقلاب را منحرف کنند به این گروهها امید بستند و با حمایت خود آنان را پرورش داده تا رشد کنند و در مسند های حکومت جای گیرند، بلکه از این طریق با نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری، مسیر انقلاب را منحرف کرده و به اهدافشان برسند.

مقام مسئول در سپاه مازندران با بیان اینکه آمریکا ی مستکبر و ایادی اش، با شناخت راههای مختلف، قادر به مقابله مستقیم نیستند افزود: استکبار هر کاری که در توان داشت علیه انقلاب انجام داد لذا الان امیدشان به نیروهای انقلابی ای است که در باورها و اعتقادات انقلابی و ایمانی دچار تردید و ضعف شدند و می توانند از درون انقلاب اسلامی را تحریف و منحرف نمایند.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا ضروری ترین کار را مواظبت و مراقبت از انقلاب دانست و گفت: با بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه باید هشیار و مواظب بود تا انقلاب به دست انقلابیون منحرف نشود، زیرا ما مشکلی داریم که هیچ نظام سیاسی دنیا ندارد و آن این است، عده ای به عنوان مسئول در راس تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور قرار می گیرند که سازکار و چارچوب نظام را قبول نمی کنند.

حجه الاسلام غلامی خواستار ارتقاء سطح بینش و بصیرت جامعه شد تا کسانی را برای اداره امور جامعه انتخاب نکنند که در اطاعت پذیری از ولی فقیه، اجرای اهداف انقلاب اسلامی، خدمتگزاری بی منت به مردم و ولی نعمتان، عملا رفتاری نامناسب و دوگانه داشته باشند.

وی گفت: بصیرت راه درست عمل کردن، درست حرکت کردن و درست پاسداری کردن است لذا پاسداری هم باید از نوع پیش برندگی و پیش روندگی نظام و انقلاب اسلامی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها