خبرهای داغ:
شهردار تبریز در بازدید از مجتمع تعمیرگاهی شرکت واحد عنوان کرد؛
شهردار تبریز در بازدید از مجتمع تعمیرگاهی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز بر ضرورت ساماندهی توقف شبانه اتوبوس های بخش خصوصی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۲۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، صادق نجفی با اعلام این مطلب افزود: ایجاد توقفگاه در نقاط مناسب شهر و حومه برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش امنیت و قابلیت دسترسی آسان یک اولویت بشمار می رود.

وی بیان کرد: این توقف گاه یکی از نیاز های اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی بوده و در زمینی به مساحت سه هکتار و برای توقف شبانه اتوبوس های بخش خصوصی در این محدوده بودهکه اجرایی خواهد شد .

فرخ جلالی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی در حاشیه این بازدید گفت: ساخت توقفگاه های جدید به منظور مدیریت تردد و جلوگیری از پارک حاشیه ای اتوبوس های بخش خصوصی در معابر شهری و در راستای کاهش آلودگی هوا و ارتقای سطح ایمنی و امنیت اتوبوس ها صورت می گیرد.

وی افزود: ایجاد توقفگاه های جدید در نقاط مختلف و مناسب به جهت تمرکز زدایی و رعایت پدافند غیرعامل و همچنین در راستای اجرای استراتژی کایزن(بهبودمستمر) در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات