زنگ انقلاب در مدارس سیریک نواخته شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سیریک نواخته شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۱۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج،این مراسم  به صورت نمادین با حضور میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک ، حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری امام جمعه شهرستان ، شیخ افراز امام جمعه اهل سنت ، سرهنگ اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، عباسی معاون فرماندار، جمالدینی بخشدار مرکزی و جمع کثیری از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان سیریک با اجرای برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی هنری در دبیرستان جلال آل احمد برگزار شد، میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در این آئین گفت: دهه فجر یادآور لحظات شیرین و بیاد ماندنی از همه رشادت ها و دلیری های مردان و زنان مسلمان و پایبند به ارزش ها و آرمان های اسلام است که با خلوص نیت و عشق های مقدس برای احیای اسلام و انقلاب جانانه ایستادگی کردند.

وی افزود: با پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر حکومت ۲۵۰۰ ساله نظام مستکبر شاهنشاهی  عظمت و عزت به ایرانیان بازگشت و پرچم اسلام بر فراز سرزمین ایران  با توکل بر خدا و یاری مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به اهتزاز در آمد.

ایزدی پور اظهار کرد:  امروز همه ما ایرانیان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون های مقدس ریخته شده شهداء ضمن بازگشت عزت و عظمت به مردم این سرزمین در کمال امنیت و سرافرازی  با اقتدار زندگی  می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک ابراز کرد: همه مردم به خوبی می دانند که در گذشته مردم به چه صورت زندگی می کردند و امروز به برکت انقلاب و اسلام مردم  با  کمال افتخار در کنار هم با صلح و صفا  در زیر سایه ولایت  زندگی و خادمین شان  هم در کنارشان خدمت رسانی و  انجام وظیفه می کنند.

ایزدی پور بیان کرد: امروز در نظام مقدس مسئولان در کمال افتخار خودشان را خادم مردم و نظام می دانند و مردم را ولی نعمتان خود می دانند ولی در نظام شاهنشاهی مسئولان خود را  ارباب مردم و  مردم را نوکر خود می دانستند.

فرماندار شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: نظام شاهنشاهی همواره به دنبال از بین بردن ارزش ها و آرمان های مردم و خواستار تغییر نگرش و رفتار غربی و ضد اسلامی برای  همه مردم بود و  می خواستند فرهنگ بیگانه غرب را جایگزین فرهنگ اسلامی و ایرانی کنند در واقع  ضد ارزش را جایگزین ارزش ها نمایند.

این مسئول تصریج کرد: امروز ایران در سایه امن الهی و زیر سایه قرآن و ولایت  است و این افتخار و عزت برای هم ایرانیان است و همه ملت های مسلمان است.

ایزدی پور اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز الحمدالله اسوه ای از ایستادگی و اقتدار در مقابل با جهان استکبار و ظلم ستیزی است  و بیداری اسلامی حاکم در کشورهای اسلامی مدیون نظام مقدس جمهوری  است.

 

ارسال نظرات