مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان گفت: هیئت امنای دانشگاه آزاد خصوصا رئیس جدید دانشگاه باید سیاست زدگی را به کلی از دانشگاه آزاد حذف کنند و شاهد تحولی بزرگ و انقلابی در این حوزه باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۹۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

کاس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در خصوص انتخاب سه نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مسلماً اعضایی که قرار است از سمت شورای عالی انقلاب فرهنگی عضو شوند باید در هیئت امنای دانشگاه آزاد دارای سابقه علمی و انقلابی باشند.

وی افزود: همانطور که ولایتی اخیرا اشاره کرد دانشگاه آزاد ملک شخصی کسی نیست، پس اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی باید افراد ولایی و انقلابی را به شورای مرکزی تحت عنوان هیئت امنا بدون هیچ مصلحت اندیشی انتخاب کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان تصریح کرد: دانشگاه آزاد قوی تر از گذشته نیازمند افرادی است که با رویکرد انقلابی تصمیم گیری کنند.

کاس‌پور ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی گویای همین مسله است که در هرجا تفکر و منش انقلابی محور قرار گرفت، ما در آن حوزه پیشرفت های عظیمی داشته ایم.

وی بیان داشت: باید به این نکته توجه کرد که مسلماً پیشرفت های فرهنگی، علمی و انقلابی در دانشگاه آزاد مستلزم وحدت همه جانبه از سوی اعضای هیئت امنا و شورای عالی انقلاب فرهنگی است و مهمتر از آن همکاری دولت و رفع موانع موجود جهت کارآمدی بهتر دانشگاه آزاد است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان تصریح کرد: نکته مهم دیگر این است که هیئت امنای دانشگاه آزاد خصوصا رئیس جدید دانشگاه باید سیاست زدگی را به کلی از دانشگاه آزاد حذف کنند و شاهد تحولی بزرگ و انقلابی در این حوزه باشیم.

ارسال نظرات