معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در انتخابات سال آینده باید وحدت را حفظ کنیم، گفت: هرکسی بخواهد وحدت جامعه را از بین ببرد، ضد ولایت فقیه و مردم است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۸۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار طهماسبی در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان سپاه قدس گیلان که به مناسبت فرارسیدن ایام ا... دهه فجر برگزار شد، خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که انقلاب ما از کجا شروع شد، الان کجا هست و در آینده به کجا خواهد رسید و باید بدانیم که هدف از انقلاب اسلامی چه بوده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برقراری حکومت دینی و اسلامی از اهداف انقلاب بود، گفت: دشمنان در این سالها موانع زیادی را جلوی مسیر انقلاب قرار دادند تا این انقلاب به اهدافش نرسد ولی تاکنون موفق نشده اند.

وی با مقایسه وضعیت معیشتی و اجتماعی مردم ایران قبل و بعد از انقلاب، ابراز نمود: به طور مثال برویم بررسی کنیم چند درصد از مردم ایران قبل از انقلاب در "یک" اتاق زندگی می کردند و امروزه چند نفر در یک اتاق زندگی می کنند.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 90 درصد روستاهای ایران از نعمت برق محروم بودند، گفت: آن زمان تنها 51 هزار خانوار ایرانی گاز طبیعی داشتند و 70 درصد مردم نیز بی سواد بودند؛ اما این آمارها را امروزه ببینیم چقدر است.

وی با اشاره به اینکه علم "نانو" یکی از توانمندی های ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: آمریکایی ها نگران موشک ها و انرژی هسته ای ما نیستند، بلکه آنان نگران این هستند که دانشمندان ما فرصت تحقیق و فراگیری علوم مختلف را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در گذشته وقتی کسی بیمار می شد با یک پزشک خارجی در مطب مواجه می گردید، اظهار کرد: ولی امروزه پزشکان متخصص و توامند بسیاری در کشور داریم.

سردار طهماسبی با بیان اینکه تمامی بزرگراه ها و سدهایی که قبل از انقلاب ساخته شد توسط شرکت ها و کشورهای خارجی احداث می شد، تصریح کرد: امروزه تمامی این ها به همت جوانان و متخصصان ایرانی ساخته می شود.

وی با بیان اینکه محمدرضا شاه همواره از تمدنی بزرگ سخن می گفت و می خواست ایران را به آنجا برساند، ولی جنس این تمدن از فحشا و بی بندوباری بود، خاطرنشان کرد: شاه وقتی به دیدار مسئولان آمریکایی می رفت، همانند یک کودک به صورت چهارزانو در مقابل آنان می نشست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکایی ها از لانه جاسوسی یک کابلی به کاخ نیاوران کشیده بودند و تمامی تماس های تلفنی رژیم را شنود و کنترل می کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به عقیده بنده ترامپ مطیع ترین فرد جهان در عرصه اقتصاد مقاومتی می باشد و پیام حضرت آقا را از خیلی از مسئولین ما بهتر فهمیده است زیرا در همین ابتدای کارش تاکید بر خرید کالای آمریکایی و استخدام نیروی آمریکایی کرده است.

سردار طهماسبی با تاکید بر اینکه مردم مستضعف دنیا قلبشان با ماست، گفت: آمریکا می خواهد مردم ایران را از ولایت فقیه دور و به آینده ناامید کند. اگر سختی ها را تحمل کنیم، زودتر به پیشرفت کامل می رسیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال آینده باید وحدت را حفظ کنیم، ابراز کرد: هرکسی بخواهد وحدت جامعه را از بین ببرد، ضد ولایت فقیه و مردم است.

ارسال نظرات