خبرهای داغ:

آغاز به کار جشنواره تئاتر خیابانی در باغملک

هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به میزبانی شهرستان باغملک ازروز۱۲ بهمن همزمان با ایام دهه فجر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۷۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به میزبانی شهرستان باغملک امروز(۱۲ بهمن) همزمان با ایام الله دهه فجر با غباروبی گلزار شهدا و اجرای نمایش «غواص» به کارگردانی محمد زنگنه آغاز به کار کرد.

 

احمد رضا زنگنه دبیر جشنواره گفت: ۷۳ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره وارد شدند که توسط داوران در دو مرحله بازخوانی و بازبینی آثار ۸ اثر به مرحله اجرا راه یافتند.

وی گفت: آثار کلانشیکف به کارگردانی محمد حردانی از اهواز، طلای کثیف به کارگردانی محمدرادفر از دزفول، داریم زمین را دور میزنیم به کارگردانی مرتضی امینی از امیدیه، مهمان ناخوانده به کارگردانی یحیی باوی از ماهشهر، میان مرزها به کارگردانی مریم بنی طرف از سوسنگرد، دن کیشوت به کارگردانی محمدرضا صفاران از باغملک، زخم عشق به کارگردانی پژمان مهراب پور از خرمشهر و ۳۶۰ درجه به کارگردانی محمد زنگنه از باغملک به مرحله اجرا در هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک راه یافتند

 

در این جشنواره هشت تئاتر خیابانی که از سوی هیئت داوران برگزیده شدند به مدت دو روز در شهرستان باغملک به اجرای نمایش خواهند پرداخت و اختتامیه جشنواره فردا(۱۳ بهمن) ساعت ۱۴ در تالار فردوسی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها