علی رغم دشمنی هایگ سترده و بی پایان مخالفان انقلاب اسلامی، آنچه امروز مشاهده می شود اقتدار، استقلال و پیشرفت کشورمان در تمام عرصه ها است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۶۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان با حضور در برنامه زنده نگاه روشن پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون وحدت کم نظیر ملتی دانست که با تبعیت از ولایت و رهبری توانست بساط دیکتاتوری وابسته به بیگانگان را در هم بپیچد و استقلال و عزت را به کشورش برگرداند.

مهندس درویش امیری ضمن تبریک آغاز سی و هشتمین بهار آزادی دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی را در حوزه های مختلف شگرف و بی بدیل دانست و افزود: علی رغم دشمنی هایگ سترده و بی پایان مخالفان انقلاب اسلامی، آنچه امروز مشاهده می شود اقتدار، استقلال و پیشرفت کشورمان در تمام عرصه ها است.

وی از افتتاح یا کلنگ زنی599طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در سطح استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر3هزارو990میلیارد ریال در حوزه هایی مانند مسکن مهر، گازرسانی به شهرک های صنعتی، آبرسانی، آبیاری تحت فشار، روکش آسفالت معابر و جاده ها و بهداشت و درمان است.

استاندار زنجان از افتتاح پروژه سالن مدرن راه آهن شمالغرب در زنجان با صرف اعتباری معادل150میلیارد ریال خبر داد و گفت: همزمان با این افتتاح که با حضور وزیر مسکن و شهرسازی صورت می گیرد عملیات دوخطه شدن راه آهن زنجان قزوین هم که از مدتی پیش آغاز شده با تسریع در روند اجرایی ادامه خواهد یافت.

مهندس درویش امیری با تشریح اقدامات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: برابر منویات رهبر معظم انقلاب، و در چهارچوب اجرای مفاد این برنامه تسهیلاتی معادل4430میلیارد ریال بمنظور رفع مشکلات 543واحدصنعتی و تولیدی استان اختصاص و علاوه بر تثبیت5986شغل فعلی در معرض بیکاری،3028 اشتغالزایی هم ایجاد شده است.

با اعلام مصوبه دولت درخصوص تعهد استان به صادرات غیرنفتی در سال جاری افزود: سهم استان زنجان 330میلیون دلار صادارات غیرنفتی در سال95 است که در9ماهه اول بیش از 249میلیون دلار آن از طریق صدور اقلامی مانند شمش روی، شمش مس، ترانسفورماتور، شمش چدن، لبنیات و مواد غذایی به37کشور جهان محقق شده است.

وی با ابراز خرسندی از عدم صدور مواد خام از استان زنجان گفت: 220میلیون دلار واردات با استان زنجان صورت گرفته که شامل کالاهای مصرفی نیست و صرفا ماشین آلات و ادوات صنعتی و تولیدی است.

استاندار زنجان با تبریک موفقیت های صداوسیمای مرکز زنجان درجشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در اهواز گفت: انعکاس گسترده اخبار در حوزه های مختلف و بیان خدمات کارگزاران نظام اسلامی و توفیقات در حوزه اقتصاد مقاومتی از شاخصه های قابل توجه رسلانه استانی است و همواره مورد تقدیر مسئولین ارشد کشور می باشد.

گفتنی است استاندار زنجان پیش از حضور در برنامه زنده نگاه روشن با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و دیدار گفتگو کرد. مهندس درویش امیری در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای کارکنان رسانه ملی و استانی، در پوشش مناسبت های مختلف سال بویژه پوشش مناسب برنامه ها و اقدامات مرتبط ، اقتصاد مقاومتی، از اهتمام رسانه استانی در امر انعکاس خدمات نظام و دولت تشکر کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم ضمن تشریح فعالیت ها و عملکرد مرکز در طول سال از پرداخت ویژه رسانه استانی به خدمات انجام شده توسط نظام اسلامی بعنوان رویکرد اساسی صداوسیما نام برد و گفت: رسانه استانی به تبع رسانه ملی از تمام ظرفیت خود برای امید افزایی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه بهره می گیرد و در این راستا تبیین دست آوردهای نظام اسلامی و کارهای ارزنده صورت گرفته در حوزه های مختلف در38سال از عمر باعزت انقلاب اسلامی بویژه در ایام الله دهه فجر در قالب برنامه های مختلف طراحی و آماده پخش شده است.

ارسال نظرات