رسيدگي و پاسخگويي به مشکلات و درخواست هاي مردم از اولويت هاي کاري پليس است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۱۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در جلسه بررسي پيام هاي واصله به دفتر نظارت همگاني 197 مشاركت مردم در امنيت عمومي را بسيار مهم و اثر بخش دانست و گفت: منويات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) بايد به صورت ويژه در دستور كاركنان به ويژه كلانتري ها و پاسگاه ها قرار گيرد .

سرهنگ علي آزادي با اشاره به اينكه دفتر نظارت همگاني 197 پل ارتباطي مردم با مسئولان در مجموعه فرماندهي انتظامي استان مي باشد، افزود: نظارت مردم بر عملكرد پليس لازمه تحقق امنيت پايدار است .

وي اظهار داشت: كاركنان و مسئولان بايد در مجموعه انتظامي استان همواره پاسخگوي مردم بوده و به مشكلات و مسائل آن ها رسيدگي كند.

فرمانده انتظامي استان زنجان مشاركت مردم در امنيت عمومي را بسيار مهم و اثر بخش دانست و تصريح كرد: گسترش و تقويت تعاملات و ارتباطات پليس و نهادهاي متولي نظم و امنيت و استفاده از ظرفيت هاي مردمي علاوه بر اثراتي که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعي دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضايت عمومي اثر گذار خواهد بود.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان اظهار داشت طي بررسي مقايسه اي صورت گرفته از تماس مردمي با سامانه 197 در 10 ماهه اول سال 95 در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، رشد 40 درصدي تماس با اين سامانه حاصل شده كه نشان از افزايش اعتماد مردمي به عملكرد پليس است .

وي گفت: مديران و مسئولان نبايد در رسيدگي به مشکلات مردم کوتاهي داشته باشند و پيگيري درخواست هاي مردمي بايد بطور مرتب تدام يابد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه پاسخگويي به مطالبات مردم ، ارتقاء سرمايه اجتماعي پلييس را به همراه دارد، خاطر نشان ساخت: فرماندهي انتظامي استان زنجان هر دو هفته يكبار در راستاي ارتباط با مردم با برگزاري جلسات و ملاقات هاي حضوري و رسيدگي به مشکلات شهروندان در سامانه 197 ، در صدد کسب رضايت مردم و ارتقاء سرمايه اجتماعي پليس است

ارسال نظرات