فرمانده برتر بسیجی حوزه عشایری جشنواره مالک اشتر در گفتگو با «بسیج»:
مهرداد ترانی گفت: دولت باور ندارد که بسیج می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند؛ بعضی از دولتمردان به ظرفیت بسیج پی نبرده این در حالی است که بسیاری از گره های اقتصادی به ضرس قاطع توسط بسیج رفع و حل شدنی است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۰۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

مهرداد ترانی فرمانده بسیج حوزه عشایری استان لرستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص لزوم استفاده دولت از ظرفیت بسیج در رفع مشکلات اقتصادی اظهار داشت: دولت باور ندارد که بسیج می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند؛ بعضی از دولتمردان به ظرفیت بسیج پی نبرده اند این در حالی است که بسیاری از گره های اقتصادی به ضرس قاطع توسط بسیج  رفع و حل شدنی است.

وی با بیان اینکه بسیج از ظرفیت و توان خوبی برخوردار است افزود: رهبری معظم انقلاب در چندین دیدار با مسوولان و مردم به لزوم نقش آفرینی بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره فرموده‌اند. ولی بعضی از دولتمردان به این ظرفیت پی نبرده‌اند.

وی در ادامه افزود: با بررسی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به این نتیجه می رسیم که بسیج با توجه به اهداف و ظرفیت‌های وجودی خود، توان و وظیفه ورود به اکثر بندهای این سیاست را دارد.بسیج می‌تواند به آماده سازی اعضای خود بپردازد بلکه با بهره گیری این اعضا از سطوح مختلف اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه نیز موثر باشد.

ترانی خاطر نشان کرد: در زمینه تبیین دانشگاهی اقتصاد مقاومتی، اساتید و دانشجویان بسیجی می‌توانند وارد شوند. بسیجیان می‌توانند به تبیین مفهوم اقتصاد مقاومتی بپردازند که مفهوم اقتصاد مقاومتی به عنوان علاج مشکلات کشور، شرایط خاص کشور در کارزار اقتصادی، عملکرد دستاوردهای نظام، نقش بانوان در اقتصاد خانواده کشور را انجام دهد.

فرمانده بسیج حوزه عشایری اضافه کرد: با توجه به شرایط رکود اقتصادی که وجود دارد نمی‌توان موقعیت اقتصادی فعلی را عادی و معمولی توصیف کرد به همین هم اداره امور از جمله مدیریت اقتصادی کشور، نیازمند تمهیداتی ویژه است که حداکثر بهره و حداقل ضرر متوجه مردم و کشور شود.

ارسال نظرات