فرمانده سپاه شهرستان کرج با اشاره بر وظایف بسیجیان در حفظ انقلاب گفت: اشاعه فردگرایی و لذت گرایی مهمترین اثرمخرب ماهواره است.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۹۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، احسان خورشیدی در جمع فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل و دهه مبارک فجر بیان کرد: امام خمینی (ره) با دو شاخصه تفکر انقلابی و اخلاص عملی موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آورد و به مردم ایران اسلامی هم این جسارت و جرأت را داد تا تنها به رضایت خداوند فکر کنند و در برابر حکومت ظالم ستم شاهی قیام کنند.

فرمانده سپاه شهرستان کرج تصریح کرد: امام خمینی(ره) واژه های ایثار، مقاومت و ایستادگی و بندگی کردن را صرف کرد تا این انقلاب در نهایت به پیروزی رسید؛ امام خمینی(ره) در این راه از هیچکس کوچکترین ترس و هراسی نداشت و در هر شرایطی به فعالیت های خود ادامه داد.

وی با اشاره بر رمز موفیت امام(ره) خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) برای خداوند و در راه خداوند متعال گام براشت و در نهایت با نیت خالصی که داشت توانست به هدف معنوی خود برسد و این انقلاب را پیروز و اسلام را بار دیگر زنده کند.

خورشیدی افزود: ما بسیجیان نیز در این مقطع موظفیم در راه تکامل نظام اسلامی و سرافرازی کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگزاری نکنیم و در این راه تمام توان خود را به کار گیریم.

وی در ادامه با اشاره بر آثار مخربی که ماهواره در جامعه برجای گذاشته است، تصریح کرد: بدترین اثری که ماهواره در این جامعه گذاشته است اشاعه فردگرایی و لذت گرایی است؛ به طوری که امروز هر فردی در هر جایگاهی تنها به فکر مزایای خود است.

در پایان این نشست نیز به سؤالات و ابهامات فرماندهان پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها