امام جمعه سامان،‌با اشاره به وحشت استکبار جهانی از سبک زندگی اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای جهان صادر شده است.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۹۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین نمادین زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور امام جمعه شهر سامان، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان و شهردار و شورای شهر و جمعی از مسئولین سایر دستگاه های اجرایی و دولتی شهر سامان با آغاز ایام الله دهه فجر و همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برگزار شد.

امام جمعه شهر سامان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه دوران کنونی کشور ما همانند دوران پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) است، ابراز کرد: مشرکین و جاهلین در آن زمان آیات قرآن کریم را بی منطق قلمداد می کردند، الان استکبار جهانی نیز سبک زندگی اسلامی را که مروج این نوع سبک زندگی ایران اسلامی است قبول ندارند .

حجت الاسلام محسن ملک پور با اشاره بر اینکه کشور های دیگر با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی به درد خانواده ها نمی خورد، بیان داشت: این در حال است که شبکه های ماهوراه ای ایران را که به زبان های گوناگون است قطع کرده اند؛ چرا که همه مردم جهان رو به زندگی با سبک اسلامی آورده اند و کشور های استکباری از این مساله ترس و وحشت دارند .

ملک پور با بیان اینکه تاثیر گذاری سبک زندگی اسلامی در کشور های دیگر بسیار زیاد شده است ، بیان داشت: انقلاب اسلامی در حال صادر شدن است و کشور های دیگر به تبعیت از انقلاب اسلامی دست به انقلاب در کشور های خود زده اند.

ارسال نظرات