تعهد به اسلام ، وجود رهبر دینی و حضور مردم در صحنه سه عامل تداوم انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۹۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به نقش و اهمیت انقلاب اسلامی ایران در مراسم تجدید بیعت با ولایت ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران شخصیتی غیرتمند بود که مانع از تسلط بیگانگان به کشور شد مردم نیز به فرمان ایشان لبیک گفتند که بعد از گذشت ۳۶ سال از عمر پربرکت انقلاب هنوز هم نتایج و دستاوردهایش نمایان است.

حجت الإسلام محمد صادقی پور به عوامل پیشبرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تعهد به اسلام، وجود رهبر دینی و حضور مردم در صحنه از جمله این موارد بود که موجب پیشبرد و ادامه انقلاب شد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران،اظهار داشت: وجود نعمت گاز، برق، آب و گسترش راههای ارتباطی و مهمتر از همه امنیت است که به برکت نظام جمهوری اسلامی حاصل شده است.

فرماندارشهرستان طارم در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر خدمت ملت ایران اسلامی از بهره برداری ۱۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی در طول این دهه در سطح شهرستان خبر داد و افزود: بیشتر این طرح ها قابل بهره برداری، افتتاح و کلنگ زنی هستند.

علی باقری به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در سطح شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: ارتقاء طارم از بخش به شهرستان ، تکمیل و ایجاد زیرساخت هایی برای توسعه، احداث و تکمیل راههای ارتباطی ، ایجاد سه پل ارتباطی بر روی رودخانه قزل اوزن جهت گسترش راههای ارتباطی، برخورداری از نعمت برق و گاز، توسعه بهداشت، توسعه آموزش در مقاطع تحصیلی دبیرستان و تکمیلی و توسعه اقتصاد شهرستان از جمله نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۳۶ سال از عمر پربرکت این نظام مقدس می گذرد و دارای کارنامه درخشانی است و انقلاب متعلق به مردم بوده و مسئولین هم از دل مردم برخاسته اند ولی نتوانستیم کارنامه درخشان و دستاوردهای بزرگ انقلاب را به مردم بازگو کنیم و دفاع کنیم از دستاوردها و آرمانهای انقلاب در مقابل کسانی که در فکر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

گفتنی است، همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر مراسم تجدید بیعت با ولایت (دیدار با امام جمعه شهرستان) با حضور مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

ارسال نظرات