عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصل گفتمان امام خمینی(ره) حاکمیت دین است، اشاره داشت: اختلاف ما با دشمنان خارجی و منافقان همین حاکمیت دینی است.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۹۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشي اركان امر به معروف و نهی از منکر در سپاه امام رضا(ع) و در جمع پایوران و کارکنان سپاه اظهار داشت: 12  بهمن و ورود امام خمینی(ره) به ایران نقطه عطف تاریخی و بین‌المللی بود زیرا معادلات امپریالیسم شرق و غرب را در منطقه و جهان به هم ریخت.
 
وی اشاره داشت: ایمان به خدا و اعتماد به مردم دو سرمایه اصلی امام راحل بود. امام(ره) خدا را از عمق وجود باور کرده بود؛ همه دنیا و قدرت های سیاسی می‌‌خواستند امام(ره) را نابود کنند لکن خدا نخواست و امام(ره) به این عقیده و راه صاحب الزمان(عج) توسل داشت و هیچ گاه در این راه ترسی به دل راه نداد و به انجام تكليف پرداخت؛ مردم هم با دست خالی و سینه خشک در مقابل گلوله داغ دنباله‌رو امام(ره) بودند.
 
علم الهدی با بیان اینکه اصل گفتمان امام خمینی(ره) حاکمیت دین است، اشاره داشت: اصل اختلاف ما با دشمنان خارجی و منافقان همین حاکمیت دینی است.
 
وی در ادامه افزود: دشمنان با دین شعاری و بی ارتباط با سیاست کاری ندارند بلکه از دین حاکمیتی و سیاسی می‌هراسند و تمام تلاششان برای نابودی این گفتمان امام(ره) است.
 
رييس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خاطر نشان کرد: انقلاب امام(ره) با امر به معروف و نهی از منکر در سال 41 شروع شد و ادامه یافت. دشمن با اشاعه منکرات و فسق و فجور دنبال ترویج لاابالی‌گری و ولنگاری بین جوانان  هست و هدفشان از این اقدامات دور نگه داشتن جوانان از حمایت حاکمیت دینی ست لیکن بایستی با انجام این فریضه الهی دشمن ناکام بماند.
 
وی تاکید کرد: در راه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید ترس به دل راه داد و باید در این راه خود را به خدا سپرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها