خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

انقلاب اسلامي ناخالصی را بر نمی دارد/ کسانی که با انقلاب زاویه بگیرند رسوا می شوند

امام جمعه زیرکوه گفت: این انقلاب ناخالصی را بر نمی دارد و غش بردار نیست و از اول انقلاب هر کس با انقلاب زاویه داشت و ناخالصی داشت ناخالصی او بروز کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۶۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی،حجت الاسلام مرتضائی نیا صبح امروز در مراسم آغاز دهه فجر در میدان امام خمینی (ره) شهر حاجی آباد،با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: امروز یادآورقدوم پر خیر و برکت امامی است که از اسم ایشان شاه می ترسید و به خود می لرزید.

وی با بیان اینکه انقلاب ما ویژگی هایی دارد که باید برای مردم این ویژگی ها را برشمرد، گفت: اولین ویژگی انقلاب اسلامی ایران این است که تنها انقلابی است که در راس آن یک فقیه ، یک مرجع تقلید و یک روحانی جلیل القدر است و این در جای دیگری دیده نمی شود.

مرتضائی نیا اذعان داشت: دومین ویژگی انقلاب ما الهام بخش بودن انقلاب ما بود و نفس مسیحایی این انقلاب که به سید حسن نصرالله و مقتدا صدر رسید و الان هم نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب این بیداری را در کشورهای اسلامی به وجود آورده است و این الهام بخش است.

امام جمعه زیرکوه بیان کرد: تنها انقلابی که همه بر علیه ما بودند و جنگ تحمیلی را بر علیه ما تحمیل کردند و تنها انقلابی است که مردم تا پای جان ایستاده اند تا این پرچم را با دست رهبر معظم انقلاب به دست امان زمان ندهند دست برنمی دارند.

مرتضائی نیا ادامه داد: ویژگی دیگر انقلاب این است که این انقلاب ناخالصی را بر نمی دارد و غش بردار نیست و از اول انقلاب هر کس با انقلاب زاویه داشت و ناخالصی داشت ناخالصی او بروز کرد زیرا انقلاب ما غش بردار نیست و هر کس به نظام و انقلاب پایبند نباشد خود نظام به برکت اخلاص امام راحل این ناخالصی را برطرف می کند.

وی تاکید کرد: خاصیت نظام ما این است که هر کس بر علیه نظام باشد اگر چه یک مدت خود را بروز ندهد اما در نهایت خودش رسوا می شود و این نمونه ها در نظام و انقلاب زیاد دیده می شود.

امام جمعه زیرکوه گفت: برکات انقلاب را به مردم بگویید زیرا مردم باید برکات این انقلاب و نظام را ببینند و مشاهده کنند و اگر شکر نعمت خداوند را انجام دهیم خداوند بر ما کفران نعمت را انجام نخواهد داد.

مرتضائی نیا اذعان داشت: اگر خدای ناکرده وحدت خود را از دست بدهیم و به خاطر ریاست طلبی و مال طلبی در مقابل فرامین رهبر معظم انقلاب قرار گیریم این کفران نعمت است و این نعمت سرشار از این انقلاب اسلامی ایران که امروز به من و شما رسیده است از ما گرفته خواهد شد .

گفتني است، ديدار مسئولين با امام جمعه شهر حاجي آباد ، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد و گلباران تمثال مبارك حضرت امام(ره)از برنامه هاي روز اول دهه مبارك فجر در زيركوه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار