نماینده ولی فقیه در ناحیه اردکان:

حماسه ملت ایران اسلامی ابهت پوشالی ابرقدرتها را در هم شکست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: حماسه ملت ایران اسلامی در بهمن 57 ابهت پوشالی ابرقدرتها را در هم شکست.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۳۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی قره چاهی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر را گرامی داشت و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامییادآور حماسه های ملت عظیم الشأن ایران اسلامی است.

وی گفت: حماسهای که ملت یکپارچه ایران در یوم الله22بهمن سال1357 رقم زد ابهت پوشالی ابرقدرتهایی که در تبلیغات خود القا کرده بودند کهاصلا نمی شودبا آمریکا و انگلیس درافتاد را در هم شکست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت: هنرملت بزرگ ایران، برداشتن رعب و وحشت از دل مظلومان عالم و باز کردن دریچه ای از نور امید در دل مسلمانان جهان بود.

وی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور فرو ریختن طاغوت 2500سالهوجایگزین شدن حکومت الله است که در نوع خود و بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد.

حجت الاسلام قره چاهی گفت: ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس هم با ایثاروفداکاری رزمندگان و شهدای والامقامخود باردیگر پرده ازچهره تزویر جهانخواران برداشت و به همه درس ایستادگی آموخت.

وی افزود: ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و در پرتو ایمان به خداوند، عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب،خودباوری و اعتماد به نفس توانست توطئههای بزرگ را یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد وامروز بهقدرتی بزرگ تبدیل شود که کشورهای منطقه اتفاق نظر دارند که هیچ طرحی در منطقه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران عملی نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان در پایان اظهار داشت: همه این پیروزیها مرهون عمل به فرامین الهی، تمسک به ائمه معصومین(علیهم السلام)، ولایتمداری واتحاد ملت عزیز ایران اسلامی استکهانشااللهقدردان و مدافع این نعمت الهی خواهند بود.

ارسال نظرات