ملت ایران در تمامی حوادث، همدلی و انسجام خود را به نمایش گذاشته است و اين امر مهم بايد از سوي تمامي مسئولين نظام اسلامي قدر دانسته شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۰۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: انقلاب اسلامي ايران، اولين مرحله از انديشه تمدن نوين اسلامي بوده که رمز ماندگاري آن، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه است.

آيت الله علی خاتمی افزود: ملت ایران در تمامی حوادث، همدلی و انسجام خود را به نمایش گذاشته است و اين امر مهم بايد از سوي تمامي مسئولين نظام اسلامي قدر دانسته شود.

وی در ادامه اظهار داشت: راه امام (ره) راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او، مشعل فروزنده ما بوده و اتحاد و پیروی از ولایت فقیه نیز رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان در ادامه تصریح کرد: دوست و دشمن در این مدت شهادت می دهند كه مقام معظم رهبری، با همه توان پاسدار راه امام، حافظ و نگهبان توانمند و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی بوده و انقلاب را به سوی تمدن اسلامی هدایت می کند.

آيت الله علی خاتمی

با اشاره به اینکه خانواده شهدا، سنگرداران انقلاب اسلامی بوده و خانواده آنها نیز حجتی برای این انقلاب به شمار می آیند، افزود: تبعید امام راحل (ره) به تركيه و عراق و نثار خون چند هزار شهید، روند انقلاب در آن دوران به مدت كوتاهي متوقف شد که البته دشمن فکر می کرد توانسته انقلاب مردمی را سرکوب کند، اما همین انقلاب با همین مردم و رهبر در سال 1357 به پیروزی رسید.

ارسال نظرات