مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:
بوشهر_ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: صدای اسلام از ایران به جهان طنین‌انداز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر،حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع کارکنان هوا دریا پایگاه امام محمد باقر(ع)، گفت: زکات و ولایت از همه اصل ها اهمیت بیشتری دارد چرا که ولایت اگر نباشد نماز برچیده و زکات از بین می رود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر اظهار کرد: ولایت فقیه محوری است که باید قدر آن را بدانیم و از مهمترین اصل های اسلام است.

انصاری نژاد با اشاره به شهادت اهلبیت، افزود: امامان معصوم در مقدمه تشکیل حکومت به فکر ایجاد پایگاه های مردمی بودند و همیشه از مظلوم دفاع می کردند.

وی بیان کرد: حکومت اسلامی سه مرحله حکومت پیامبر اسلام(ص)، حکومت امیرالمومنین(ع) و انقلاب اسلامی که پایه گذار آن امام خمینی(ره) بودند.

انصاری نژآد با اشاره به اینکه برای به دست آمدن انقلاب خون هزاران شهید ریخته شد، عنوان کرد: محو پروردگار بود راه و مسیر انقلاب را ادامه می داد، باور راسخ به مردم از ویژگی های مهم امام خمینی(ره) بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر ابراز کرد: انقلاب اسلامی با رشادت ها، شهادت ها و شکنجه ها به پیروزی رسید.

وی اذعان کرد: در تمام دنیا انقلاب هایی انجام شد، اما به دلیل اینکه ولایت نداشتند نتوانستند این انقلاب ها را حفظ کنند و ما باید با ولایت پذیری و ولایتمداری قدر این انقلاب را بدانیم.

انصاری نژاد خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب فتنه های بسیار زیادی بر علیه انقلاب اسلامی انجام شد که نمونه های آن می توان به حادثه طبس، حادثه کوی دانشگاه، کودتای نوژه، فتنه 88 و غیره از نمونه های فتنه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بودند.

وی ادامه داد: در همه فتنه ها تیرشان به سنگ خورد و دسیسه های آنها به جایی نمی رسد و هر روز بهتر از دیروز صدای اسلام از ایران به سراسر دنیا طنین انداز می شود./انتهای پیام
ارسال نظرات