آموزشگاه خیرساز برادران شهید کاظمی با حضور معاون فرهنگی پرورشی وزیرآموزش وپرورش ، استاندار زنجان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۷۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان استاندار زنجان در مراسم افتتاح آموزشگاه خیرساز برادران شهید کاظمی در زنجان به اهمیت مشارکت های مردمی در توسعه آموزش و پرورش گفت : خیرین همواره در استان زنجان در عرصه های مختلف خوش درخشیده و یاریگر حوزه تعلیم و تربیت بوده اند و روحیه مشارکت پذیری در مردم زنجان نهادینه شده است.

مهندس درویش امیری افزود : معماری فرهنگی جامعه و تقویت بنیان های فکری و عقیدتی ازکارکرد های مهم و اساسی مدارس است و در واقع سرنوشت کشور از همین نهاد مقدس پایه ریزی می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در این آئین با اشاره به اهمیت نظارت های دقیق در حوزه مدرسه سازی گفت : این آموزشگاه 12 کلاسه در زمینی به مساحت 3600 متر مربع و با زیربنای 1665 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و همچنین مشارکت خیر احداث شده است.

مهندس عسگری همچنین افزود : روح تکریم و قدرشناسی از خیرین همواره در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد و در این راستا همواره در اجرای برنامه های فرهنگ سازی نگهداری صحیح از مدارس پیشگام بودن را افتخار خود می دانیم.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم دانش آموزان با اجرای آیین میثاق مدرسه نو و قرائت سوگند نامه در پیشگاه خداوند متعال متعهد شدند که حفظ و نگهداری مدرسه نوساز کوشا بوده و برای قدردانی از خیر و مسئولین امانتدار خوبی برای این نهاد مقدس باشند.

ارسال نظرات